10

166 33 2
                                    


După câteva zile de atunci, m-ai sunat.

Afară ploua torențial și era în jur de două dimineața, dar mie nu îmi păsa.

Aveai nevoie de mine.

Îmi dădeam seama după vocea ta plânsă.

Trag o pereche de bocanci pe mine și iau peste pijamalele mele galbene o pelerină de ploaie, ajungând la tine în mai puțin de câteva minute, având cearcăne, dar nu conta.

Atâta timp cât ai nevoie de mine, eu voi fi acolo.

Chiar dacă ai fost cu Lisa în ultima vreme, faptul că mă chemai la tine îmi făcea inima să bubuie.

Părul îmi era puțin umed și îmi intra în ochi, dar nu era deranjant.

Intru în camera ta, văzându-te pe pat, cu ochii roșii și obrajii umezi, cu părul ciufulit și cu doar o pereche de boxeri pe tine.

Corpul tău era sublim, dar nu era timp de admirat sau analizat.

Îți șoptesc numele, iar tu mă tragi fără să spui nimic lângă tine.

Brațele tale puternice îmi înconjoară trupul, fiind o senzație familiară și bine primită, mâinile mele ducându-se pe după gâtul tău, mângâindu-ți blând ceafa.

Începi să plângi zgomotos, băgându-ți fața în pieptul meu, părând a fi un copil inocent care se agață de mama lui.

Îți șoptesc că sunt aici, lăsându-mi o mână să se ducă pe părul tău, mângâindu-l, în timp ce cu cealaltă doar îți masez ușor porțiuni de piele de pe spate, știind că asta te relaxează.

Cu greu, ajungi să te liniștești și să suspini peste pieptul meu acoperit, începând să îmi povestești despre cum Lisa vorbea azi cu un băiat și crezi că e iubitul ei, eu doar ascultându-te, când termini ridicându-ți capul blând, privindu-ți cu o expresie moale fățuca frumoasă, lăsând câte un pupic pe ochișorii tăi, după ce îi închizi.

Suspinai.

Acel sunet mi-a frânt inima, la fel și felul în care mă strângeai, de parcă aș fi fost ultima ta șansă la viață.

"Dormi, Yoonie. Minnie e aici." șoptesc, iar tu doar te faci comod în brațele mele, adormind destul de repede.

Simpla prezență a mea îl liniștea pe Yoongi, făcându-l să se relaxeze și să doarmă adânc, șoptindu-i numele fetei iubite, neștiind că pe chipul meu curgeau lacrimi.

Chiar dacă dormea la pieptul meu, dar se gândea la acea fată, îl mângâiam pe Yoongi, bucurându-mă că nu a uitat de mine.

Sweet thoughts||YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum