42

163 26 34
                                    

    Cerul era înstelat și era destul de frig afară, fapt care te conduse la a-mi pune bluza ta pe mine și să rămâi în tricou. 

    Nu am vrut să răcești, așa că te-am luat strâns în brațe, împletindu-mi de asemenea și picioarele cu ale tale, pentru a te avea aproape. 

    Ai râs și m-ai strâns la pieptul tău, spunându-mi cuvinte dulci care îmi făceau inima să tresară. 

    'Te iubesc', am șoptit moale, mai mult pentru mine, simțind cum deja mă înroșesc, iar tu mi-ai ridicat capul, buzele tale fine găsindu-le pe ale mele fără vreo problemă. 

    'Sună așa de bine când o spui tu', ai rostit înfundat, pe un ton la fel de moale cum era al meu și mai apoi ai suspinat scurt înainte de a-ți împinge mai mult buzele în ale mele. 

    Furnicături au trecut prin tot corpul meu, iar palma mea s-a strecurat fără probleme în părul tău, timp în care te-ai ridicat doar puțin cât să te sprijini în cot, buzele tale, care erau atât de calde în comparație cu temperatura din aer mișcându-se fără ezitare peste ale mele, care în schimb erau ușor reci și stângace. 

    Nu sunt bun la săruturi și simțeam cum mă fac de rușine, dar am ajuns doar să simt cum mă topesc în brațele tale și-n sărutul nostru cald și dulce atât de adânc încât nici nu mai conta. 

    Nici pentru tine nu părea să conteze. 

    Dacă aveai să continui așa, probabil voi ajunge să sărut la fel de bine cum o făceai tu. 

    Mă jucam cu părul tău, având ochii închiși, deși îți simțeam vag privirea asupra mea, știam mult prea bine că dacă îmi deschideam ochii aveam să mă pierd în ochii tăi. 

    Iar sărutul s-ar fi terminat, bineînțeles. 

    'Mmm', ai murmurat, în schimb eu aproape chițăind când mă trezesc peste tine, cu mâinile tale mari pe talia mea, iar ale mele încă cufundate în pletele tale dese. 

    M-am desprins cu un sunet umed când am simțit că nu mai pot să continui, respirând sacadat și privind spre tine pe sub gene, înghițind în sec la imaginea din fața mea. 

    Nu ar trebui ca oamenii să aibă dreptul să fie atât de arătoși, la naiba. 

    M-ai tras înapoi în sărut, de data asta cu privirile noastre intersectate. 

    Ți-am strâns scurt părul în pumni și te-am sărutat cum puteam, scoțând cu o oarecare rușine câteva sunete în momentul în care mâinile tale îmi trasau fără vreo grijă pe lume conturul corpului. 

    'Asta sună și mai bine'

    Vocea ta avea un ton mai adânc și puteam să jur că buzele tale au conturat un rânjet pentru o secundă. Poate mai multe secunde, ce-i drept. 

Sweet thoughts||YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum