47

142 20 81
                                    


    Nu sunt genul care să scrie asta la începutul unul capitol, dar să citiți ce voi pune la final.

 P.S:  Light Smut Alert.

    Kimchi-ul a fost repede uitat, înlocuit cu o altfel de foame. 

    Nu știu cum au ajuns hainele să cadă în drum spre dormitorul tău. Dormitorul nostru. 

    De asemenea, nu știu cum am ajuns eu unul să mă dăruiesc ție. Deși sunt al tău de ani întregi. 

    Tot ce știu e că mi-am unit buzele cu ale tale într-un dans fierbinte, plin de dragoste, iar în momentul în care limba ta a intrat în gura mea, te-am lăsat să domini. 

    Palmele tale mari se plimbau pe pielea mea lent, reținând fiecare detaliu, iar ale mele s-au pierdut în părul tău moale. 

    Ai zâmbit în sărut și mi-ai provocat fiori pe șira spinării. Fiori care s-au împrăștiat prin tot corpul în momentul în care m-ai întins în pat și ai scăpat și de ultima piesă care mă acoperea. 

    Ți-ai îndreptat spatele ca să mă privești, iar felul în care te uitai la mine mă făcea să mă simt atât de mic. Și atât de excitat, la naiba. 

    Aveai dorință în ochii tăi mărgelați. Dorință pe care o simțeam de asemenea. 

    Am încercat să mă acopăr instinctiv, dar mi-ai dat mâinile la o parte cu ușurință. 

    Buzele tale mi-au atins lent gâtul, l-au dezmierdat cu atingeri umede, cu mușcături jucăușe și mici tachinări cu limba care mă făceau să gem moale. 

    Sau cel puțin credeam că asta scoteam printre buze. 

    Gura ta a coborât, lăsându-și peste tot atingerea, fiind mai interesată de zona pieptului, unde se aflau sfârcurile mele întărite. 

    Se simte ciudat, dar totuși atât de bine. Mai ales că tu ești cel care-mi provoacă aceste senzații. 

    Am realizat că ai luat lubrifiant abia când degetele tale au presat un lichid rece de anusul meu și au început să maseze lent, dar apăsat. 

    Nu-mi puteam abține icnetul de surpriză, iar tu doar ai zâmbit și mi-ai sărutat lung buzele. 

    Degetele tale m-au pătruns pe rând și ai avut grijă să nu mă simt inconfortabil. 

    Nici nu aveam cum să o fac, când mă sărutai și îmi rosteai cuvinte frumoase. 

    Îmi spuneai că sunt frumos. Îmi spuneai că ți-am lipsit. 

    Te credeam. Chiar o făceam. 

    Niciodată nu voi crede că sunt frumos, dar sub privirea ta intensă mă simt ca cea mai frumoasă operă de artă. 

    Ți-ai luat lent degetele din interiorul meu, mi-ai luat cu blândețe mâinile în ale tale, lăsându-ți degetele să se împletească blând cu ale mele. 

    Am simțit cum vârful mădularului tău s-a apăsat de fesele mele, alunecând printre ele, iar corpul meu s-a încordat moale. 

    Mi-ai sărutat fața, dar nu am putut să abțin geamătul de durere care a ieșit printre buzele mele când m-ai pătruns. 

    Doare și ustură puțin, dar acum sunt al tău. 

    Nu mi-ai luat doar inima și dragostea. Acum ai și inocența mea. Prima mea dată. 

    În ochii mei au apărut lacrimi, așa că mi-am închis ochii ca să nu le vezi. 

    Buzele tale s-au apăsat lent de pleoapele mele, iar eu ți-am strâns tare mâinile în ale mele. 

    A durat mult până să mă pot obișnui cu durerea, dar ai avut răbdare cu mine, iar suferința s-a transformat în plăcere.

    Plăcere care se intensifica cu fiecare dată când mă penetrai. 

    Trupul meu era fierbinte, iar al tău la fel. 

    Nu pot explica senzațiile. Nu pot înțelege pe deplin sexul. 

    Dar ceea ce am făcut noi nu e sex, Yoongi. Noi am făcut dragoste. 

    Dacă ar fi fost sex, inima mea nu ar fi bătut atât de tare. 

    Dacă ar fi fost sex, nu s-ar fi simțit atât de bine când interiorul meu a fost umplut până la refuz cu sperma ta. 

    Dacă ar fi fost sex, nu m-ai fi strâns în brațe și nu mi-ai fi sărutat fruntea. 

    Te iubesc atât de mult, Min Yoongi. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bună, fluffs. Nu știu cât va mai dura până ca această carte să ajungă la sfârșit, sau cât îmi voi mai face simțită prezența pe această platformă.

    Dacă nu ați văzut deja, acum ceva zile am postat o carte, care e completă. Nu are o relație anume. 

    Puteți să vă gândiți la ea ca dragostea dintre doi băieți sau alt fel de relații între genuri, dar este o parte din mine, la fel ca celelalte cărți. 

    Proză scurtă, cum deja v-ați obișnuit. 

    Mâinile mele nu mai par să fie în stare să scrie capitole lungi.

Sweet thoughts||YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum