39

156 27 24
                                    


    Sincer, nu știam ce să spun. Doar stăteam lângă tine, pe o bancă și îmi țineam strâns degetele împletite cu ale tale. 

    Monturile ți se albiseră, iar privirea îți era în față. Punga de cumpărături o lăsasem pe pământul rece.

    " Știi...." ai început tu să vorbești pe un ton încet, urmând să îți muști buzele înainte de a-ți lua câteva secunde pentru a spune ceea ce aveai de spus.

     Eu stăteam cuminte. Așteptam  să vorbești, ca întotdeauna. Mereu îmi spuneai că sunt un ascultător bun, în trecut.

    Am tresărit atunci când ți-ai așezat capul în poala mea. Te priveam ușor confuz, dar nu te-am îndepărtat.

    Mi-am așezat mâna liberă pe creștetul tău și te-am mângâiat lent, simțindu-ți șuvițele moi printre degete.

    Ai închis ochii pentru un moment, lăsându-mi astfel timp să mă uit la trăsăturile tale.

    Arătai la fel. Fiecare centimetru era la fel. Până și coafura neglijentă era la fel, doar că de data asta părea că e așa din cauză că nici nu ți-ai dat silința să te aranjezi.

    " Nu știu dacă e bine să spun asta sau nu, dar zilele în care ai dispărut au fost ca o tortură. Nici măcar nu ai lăsat un bilet. Te-am căutat atât de mult, Minnie. Te-am căutat și speram că nu ți s-a întâmplat nimic. ", rostești cu glas slab, părând atât de fragil în acel moment, în brațele mele.

    Mă uitam la tine lung. Nu știam ce să spun. Nu știam ce ar fi potrivit să spun.

    Îmi las capul ușor în jos, frecându-mi ușor nasul de al tău, rostind un mic '' scuze '', tu așezându-ți palma pe obrazul meu și privindu-mă în acel fel în care doar tu știi să mă privești.

    " Nu ar trebui să îți ceri iertare, Minnie. Eu ar fi trebuit să îmi cer iertare. "

    Am zâmbit moale, lăsându-mi capul ușor în palma ta, închizându-mi ușor ochii înainte de a-i căsca larg atunci când îți simt buzele peste ale mele câteva secunde.

    Atât de moale. Atât de dulce și atât de ușor ca o bătaie din aripile unui fluturaș.
  
    " Și ar trebui să îmi cer scuze pentru că nu am făcut asta mai devreme. ", ai adăugat, dar nu știu dacă am auzit cum trebuia.

    Inima-mi bătea atât de tare, iar pe chipul meu se putea vedea cât de șocat sunt.

    Oh, Yoonie. Ce-mi faci tu mie...

Sweet thoughts||YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum