Dünkü Kingdom'a modum medyadadır
"Hyunjin annene bir şey söyle!"
"Hyunjin şu İblis'e bir şey söyle!"
Bayan Hwang ve Jen aynı anda bağırdığında Hyunjin kafasını ellerinin arasına almış düşünmeye çalışıyordu.
Annesini, Taehyung ile geri yollayıp Jeongin'e bir an önce kendini kanıtlaması gerekiyordu.
"İkinizde kesin şunu düşünmeye çalışıyorum." Bayan Hwang, oğlunun sözlerinin ardından Jen'e ters ters bakıp koltuğa oturmuştu.
Jen bıçaklarını tek tek yerine koyuyordu. Hyunjin ve Felix karşı karşıya oturmuş düşünüyordu. Taehyung ise şehri seyrediyordu.
"Düşünecek bir şey yok oğlum. Biz abin ile kararımızı verdik." Hyunjin sorgulayıcı bir şekilde Taehyung'a dönmüştü.
"Ne kararı?"
"Seni de alıp evimize döneceğiz." Hyunjin'in mantıklı bir açıklama beklemesi bile hataydı. "Yani Cennet'e." Bayan Hwang'ın devam etmesiyle Hyunjin'in şeytan yüzünü göstermişti.
"Seni ben doğurdum korkacağımı mı düşünüyorsun?" Bayan Hwang, elini Hyunjin'in omzuna koymuştu.
"Taehyung, annemi de alıp götür." Hyunjin'in sinirle ayağa kalkmasıyla Bayan Hwang, Taehyung'a bakmıştı.
"Bütün bu inadının sebebi Jeongin mi? Eğer öyleyse o zaman onu ortadan kal-." Hyunjin, Bayan Hwang'ın sözünü bitirmesine izin vermeden araya girmişti.
"Asla ona bir şey yapamazsın." Bayan Hwang çok tehlikeli birisiydi. Hyunjin, Jeongin'e zarar gelmesinden korkuyordu.
Jeong_
Hyung selammHyunjin telefonuna gelen bildirim sesi ile tebessüm etmişti.
Lucihyun
Selam JeonginJeong_
Napıyorsun?Lucihyun
Lux'tayım akşamki
partiyi planlıyorum.Jeong_
Hmm öyle mi
Kolay gelsin HyungLucihyun
Teşekkürler Jeong 💖Hyunjin derin bir nefes alıp kafasını kaldırıp odanın içinde gezdirmişti. Herkes pür dikkat ona bakarken omuz silkmişti.
"Ne var? Seviyorum işte."
Taehyung kafasını iki yana sallarken Bayan Hwang ve Jen birbirlerine öldürücü bakışlar atıyordu. Felix ve Seungmin ise muhabbet ediyordu.
"Seungmin buraya gel." Seungmin kalkıp Hyunjin'in yanına geçmişti.
"Akşama öyle bir parti düzenle ki tüm Seul'de yankılansın. Şehrin en iyi direk dansçılarını getirt ve yeni bir ses sistemi satın al. Her şey mükemmel olsun." Hyunjin'in bu gece tüm stresini atması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinner - Hyunin
FanfictionŞeytanın en büyük günahı meleğe aşık olmaktı. Jeongin'in ise Hyunjin'in gözlerinin içine bakmaktı. Text & düz yazı