Clay este un băiat de 21 de ani, părul blond, ochii verzi, 1.91 înălțime, locuiește cu prietenul său cel mai bun, Nick si cu pisica sa, Patches, în Orlando, Florida.
Nick are 20 de ani, părul brunet (?), ochii verzi si 1.68 înălțime.
Nick: În ultimul timp m-am plictisit prea tare, trebuie sa-mi găsesc ceva de făcut până nu mor de plictiseală.
Clay: Ai auzit de minecraft? Ar trebui sa ti-l cumperi, stiu sigur ca ti-ar plăcea.
Nick: Daca ma faci sa-mi cheltui banii aiurea mă jur ca te pun să dormi cu Patches.
Clay: Si ce e rău in asta? Mai bine cu Patches decât sa te aud pe tine cum sforăi.
Nick: Cine te pune sa dormi cu mine in pat?
Clay:Păi până e gata de renovat camera mea unde ai vrea sa dorm? Plus că pe canapeaua din sufragerie nici Patches nu doarme pe ea la cât incomodă este, si ti-ai gasit ca fix eu sa dorm pe ea, hmpf.
Nick: Înțeleg ca esti nervos dar cine te-a intrebat?
Clay: Nu te cred ca ai facut gluma asta proastă...
Nick: Trăim într-o societate.
Clay: Esti foarte amuzant, după aceea te miri de ce nu ai o iubi-
Karl întră pe ușăKarl: Am auzit cum vă certați de afară si am zis sa intru să văd ce se întâmplă:D
Nick nu spune nimic, doar se uită la Karl.
Karl este de asemenea un băiat cu păr brunet, ochii gri si 1.80 înălțime.Karl: Deci umm..ce se întâmplă?:d
Clay: Nimic, doar Nick fiind Nick, daca înțelegi.
Karl se duce lângă Clay pentru a-i șopti cevaKarl: Ce s-a intamplat cu Nick? Se uită ciudat la mine si mă sperie...
Clay: Asta probabil fiindcă te admiră?
Karl: :o
Nick: Mă duc sa-mi cumpăr si sa-mi instalez minecraftul, pe curând.
Karl: Vin cu tine :)
Nick: Oh- um- desigur, haide.
Spunând acestea, urcă pe scări spre etaj, unde era camera lui, Clay rămânând singur în bucătărie.
Nick: Da, apropo Clay, spuse acesta întorcându-se pe la jumătatea scărilor, va trebui sa vina aici un prieten de al meu, are niște treburi de rezolvat in Florida și nu are unde să stea, așa ca va sta aici cateva zile, săptămâni poate. Așa ca sa fii drăguț sa i deschizi ușa și sa l primești înauntru in caz ca eu nu sunt prin preajmă.
Clay: SĂPTĂMÂNI??! Si unde va dormi??
Nick: Aici.
Clay: Dar nu avem loc toți 3 in același pat..
Nick: Eu si Karl vom merge la el acasa, si voi dormi la el cat este nevoie.
Clay: Si vrei ca eu sa stau cu invitatul tău? In aceeasi casă? Si sa împart acelasi pat cu el?
Nick: Da, nu e așa de greu frate, chill. Si s a dus in camera sa.
Deranjat de veste, Clay a încercat sa se calmeze, si a așteptat sa vină viitorul său partener de cameră.
30 de minute mai târziu, Nick si Karl coboară râzând luându și la revedere si conducându l pe Karl la ușa, apoi îndreptându-se spre canapea, unde se afla Clay.
Nick: Hai frate doar nu vei sta supărat tot timpul doar din cauza asta.
Clay nici nu l-a băgat in seamă.
Nick: Ok, așa să fie.
S-a auzit soneria, Nick plecă spre ușa gata să i deschidă ușa prietenului său.
Nick: O doamneee, de cand nu te am mai vazut Georgee! Mi a fost dor de tine frate!
Clay era tot pe canapea, gata sa plece la etaj fara sa se uite la cel cu care avea sa împarta acelasi pat. Dar neputând rezista curiozității trase o privire la ușa, văzând un băiat de 1.75, păr negru, ochii căprui. A rămas nemișcat uitându-se la George, băiatul de care se pare ca s-a îndrăgostit.
George: Și băiatul din spatele peretului cine este?..
Nick: Oh? întorcându-se si văzându-l pe Clay cum se holba la ei doi. Oh doamne..el e Clay, prietenul meu cel mai bun si cel cu care vei petrece cam tot timpul în casa asta cat vei fi aici.
Clay observase că George l-a văzut cum se holba la el, așa ca rușinat pleaca la etaj in camera sa si a lui Nick, uitandu-se pe calculator si văzând ca este pornit pe minecraft.
Clay: Username-ul lui Nick este 'PandasCanPvP' lmao ce-
Nu l pot lăsa așa...
Apoi umblă la setări pentru a-i schimba username-ul în 'Sapnap'
Clay: 'Pandas' invers este 'Sadnap' dar username-ul ăsta e deja luat, iar la sugestii mi a apărut 'Sapnap' asa ca...cu placere Sapnap :) -zise în mintea sa.
Nick intră in camera si ii făcuse semn lui Clay sa coboare.
Clay coborând:
Clay: Deci...
Nick: Deci plec la Karl acum, voi doi sa faceți cunoștință si sa nu dati foc la casa va rog, trec maine pe la voi cu Karl, noapte buna baieti! zise si plecă.
Cei doi rămaseră într o tăcere prea zgomotoasă, pe care o rupse Patches care tocmai a spart o farfurie in bucătărie.
Clay si George dau sa intre pe ușă in același timp atingându-și mâinile, amândoi observând dar niciunul reacționând.
Patches deja dispăruse.
Clay&George: Unde s-a dus?
Observând ca s-au sincronizat perfect amândoi înroșesc si se uita unul la celălalt.
George: Hei um- am o întrebare..