Înapoi la realitate

211 22 3
                                    

         Dar din fericire chiar a fost un coșmar. S-a trezit pe bancheta din spate a mașinii, acolo unde și adormise. Afară era încă ziua, păsările ciripeau zburând una dupa alta, dansând prin aer. Se uită in jurul lui asigurându-se ca s-a trezit pe bune. Totul părea la locul lui. Se dădu jos din mașină intrând in cazinou. Ranboo si alte doua persoane vorbeau intr-un colț.

Ranboo: S-a trezit amicul nostru, cum ți-a fost somnul?
Quackity: Prefer sa nu vorbesc despre asta. Văd ca au venit prietenii tăi, ati lucrat ceva pe aici?
Tommy: Haha, doar nu am venit degeaba. Suntem mimori, nu putem sa incercam jocurile de noroc, fir-ar. Legat de curatenie, mult praf adunat peste tot, de cât timp ati abandonat cazinoul?
Ranboo: Mult timp.
Tubbo: Dacă aduceti niste albine sunt sigur ca locul ăsta va bubui!
Tommy: Poftim?
Tubbo: Adică va aduna multi oameni care vor vrea sa joace...
Ranboo: Da, mai lucrează la exprimare.
Quackity: Pot sa vorbesc cu tine, Ranboo? Singuri.
Ranboo: Desigur...
  
           Au plecat afară. Quackity inspiră adânc inainte sa înceapă.
  
Quackity: L-am visat pe Technoblade.
Ranboo: Technoblade...?
Quackity: M-a răpit si m-a înjunghiat. Si-a luat revanșa pentru ca m-a acuzat de moartea lui Hannah.
Ranboo: Nasol coșmar..nu te mai gandi la asta. Stii prea bine ce s-a întâmplat atunci. N-a fost vina nimănui.
Quackity: Încep sa ma îndoiesc si sa cred ca a fost vina mea.
Ranboo: Lasă asta..du-te acasă si liniștește-te. Stai cu prietenii tăi. Mă ocup eu si baietii sa punem cazinoul la punct. Te sun cand e gata.
Quackity: Mersi mult.

             L-a îmbrățișat apoi a intrat in mașină in timp ce îl privea pe Ranboo intrând in cazinou. Chiar spera ca ideea lui va merge. Nu voia sa isi dezamăgească prietenul si sa se faca de rușine. A condus spre casă sperând ca prietenii lui nu îl vor înnebuni cu întrebările "unde ai fost?" "ce ai facut?"
A intrat in casă. Băieții erau pe canapea, se uitau la un film.

Karl: Unde ai fost?!
Sapnap: Da..ne-am cam facut griji.
Quackity: N-aveați de ce.
George: Te certasei cu Clay si ai plecat nervos intr-o camera, nu voiam sa te mai deranjam in seara aceea. Si azi dimineață nu erai de găsit nicăieri. Normal ca am avut pentru ce sa ne facem griji.
Quackity: Mersi ca imi purtați de grijă dar sunt bine.
Sapnap: Esti bine? Te comporți ciudat.
Quackity: Totul e ciudat în lumea asta, nu e ceva nou. *pleacă la etaj*

        Cu Quackity ieșit din peisaj, băieții incepură sa discute:

George: Clar a pățit ceva. A dispărut dintr-o dată si acum se întoarce fără niciun chef de vorbă.
Karl: Poate l-am supărat cu ceva.
Clay: Nah, stați liniștiți. E bine. Doar are niste chestii pe cap, are o perioada mai grea.
Karl: De unde știi tu?
Clay: Mi-am dat cu părerea doar. ;)
George: Si tu te porți ciudat.
Clay: Si nu iti place ciudățenia mea?
George: ..Mi-e foame, ma duc sa mananc ceva.

          Băieții incep sa râdă in timp ce George merge in bucătărie sa-si faca mâncare. Cartofi prăjiți să fie. Nu le prea are cu gătitul asa ca decide sa facă ceva mai usor.

Clay: Nu esti supărat pe mine, așa-i?
George: Huh? Nu. De ce as fi?
Clay: Ai fața aia de parca esti supărat. Esti adorabil.
George: Ok.
Clay: Gogy ce ai patit?
George: Huh desigur, eu sunt gogy si Fundy e Fogy?
Clay: *râde*
George: Pf, normal ca e amuzant.
Clay: Esti gelos? De unde il stii pe Fundy in primul rand?
George: Pune-ți parola la telefon.
Clay: Mi-ai umblat in telefon?? Ce ai văzut acolo??
George: Deci ai lucruri de ascuns? Mai vorbesti si cu altcineva înafara lui Fundy.
Clay: Conversatiile cu Fundy pe care le-ai văzut sunt vechi, au peste jumătate de an.
George: Ok.
Clay: Ce ai citit?
George: Ce era de citit.
Clay: Dar de ce esti gelos? Știu ca ti-e teamă sa nu-ti fure cineva prietenul dar chiar asa. *râzând* 

        George povestește:
  Prieten..Ce ușor îi este să-mi spună prieten. Numai dacă ar ști..
Dar de unde am căpătat obsesia asta pentru el? Poate chiar îl consider un prieten bun si atâta tot.

George: Dacă spui tu.
Clay: Cât timp vei sta supărat pe mine, huh?
George: Nu sunt supărat.
Clay: Atunci de ce te comporți de parcă am fi împreună si tocmai te-am înșelat?? Esti ciudat.

          George nu știa ce să mai zică. Nu știa ca Clay va ajunge sa zică asta. Cuvintele lui l-au făcut sa se simtă prost. Avea un gol în stomac si voia sa iasă din încăpere cât mai repede. Nu voia sa mai dea ochii cu persoana care l-a facut sa se simtă asa cum s-a simțit in fosta sa relație. Chiar daca George si Clay nu au fost împreună, au avut parte de momente frumoase impreuna și din cauza cărora George si-a facut iluzii.
Se uita in jos cu o privire confuză, si-a ridicat privirea la Clay, care il privea cu un oarecum regret, apoi a iesit din bucătărie.
A plecat la baia de la etaj, ușa era încuiată.
    
        TW: SH

George: Îmi poți deschide ușa, oricine ai fi inauntru?
Quackity: De ce vrei sa intri?
George: Um, e o baie..

       S-a auzit zgomotul de cheie, apoi de clanță deschizând ușa.

George: Ce făceai aici?
Quackity: E o baie. Tu ai zis-o :)
George: În baie se pot face multe lucruri.
Quackity: Oh, da?
George: Um da, precum lucruri ce țin de igienă..sau chestii prostești.
Quackity: Desigur :D
George: Si sunt sigur ca nu făceai nimic legat de igienă. Așa că arata-mi mâinile.
Quackity: *râzând* Doar nu vorbesti serios. Ce suspectezi? Aș face eu așa ceva?
George: Vreau sa stiu ca esti bine. Am văzut cum reacționezi la nervi.
Quackity: *se apropie de George cu o față serioasă* Dacă n-as fi bine, crede-mă, nu aș lăsa sa se observe. Nu-ti fa griji in privința mea.
George: Te comporți ciudat in ultimul timp, toți o fac. Si nu stiu ce se întâmplă, ce ar trebui sa fac. Nu vreau sa va certați si sa destrămati prietenia. Chiar dacă sunt o persoana nouă pentru voi, imi sunteti singurii prieteni buni, singurii pe care ii am in acest moment. Si nu vreau sa va pierd pe niciunul. De asta imi fac griji pentru tine si comportamentul tău.
Quackity: N-o sa se întâmple asta. Lupt pentru prietenia asta si mereu o voi face. Știu cum e sa pierzi pe cineva, nu aș lăsa sa se întâmple asta nouă.
George: Imi pare rau pentru pierderea ta, pot întreba ce s-a întâmplat?..

Dream or Nightmare? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum