Quackity este trezit de către o persoană necunoscută, nu își poate da seama cine este din cauza eșarfei de pe ochi. Însă știa că se afla pe un scaun într-o sală mare, fiindcă răsuna orice zgomot minuscul.
???: Nu îți place sa fii legat la ochi, nu-i așa? *zice o voce răgușită si groasă pe un ton glumeț*
Quackity: Cine ar trebui sa fii tu?
???: În locul tău nu de asta mi-as face griji.
Lui Quackity îi pare cunoscută vocea, familiară. Dar nu avea habar cine ar putea fi persoana care 'l-a răpit'.Quackity: Nu pot să fiu speriat dacă nu îți văd fața, deci o sa ma prefac ca arăți ca un maniac pentru a-mi fi frică.
???: Ooh, ce glumeț esti, ia spune-mi, *lovindu-l in stomac*, asta e amuzant?
Quackity: Dacă aș pune un copil de 7 ani sa ma lovească, sigur ma lovește mai bine ca tine.
???: Nu știi cu cine vorbești.
Quackity: Cu o fată care lovește ca un copil si se oftică repede?
Necunoscutul i-a luat eșarfa de la ochi, în fața lui Quackity, la 2 metri distanță de el, era un băiat înalt cu părul lung de culoare roz murdar, o culoare închisă. Avea în mână un un cuțit lung si ascuțit pe ambele părți.
???: Trebuia să îți ții gura, acum fii sigur că vei regreta.
Quackity: N-ai îndrăzni. Nu m-ai omorî așa de ușor.
???: Oh, Quackity. Mereu ai impresii greșite, ceea ce mi se pare adorabil. Dar crede-ma ca n-as rata niciodată șansa de a te șterge de pe fața pământului.
Quackity: Păi hai, fă-o. Nu poți!
???: Nu ții la viața ta, Quackity? *râzând in timp ce se apropie de acesta, plimbându-și cuțitul pe umerii lui Quackity*
???: Niciodata n-ai ținut la viata ta, ai luat totul în râs. Si stii la ce a adus asta?
Quackity: Dacă ai de gând să-
???: Să ce, Quackity?! Să îti reamintesc de trecut?! Să-ți reamintesc de tragedia pe care ai produs-o tu?! Si ce s-a întâmplat din cauza ta?!
Ei bine, Quackity..nu totul poate fi după tine.
Quackity: Poti sa taci acum.
???: De ce? Te-a deranjat ce am spus? Din cauza ta am pierdut o persoană draga, amândoi am pierdut. Inca n-ai putut accepta faptul ca a fost vina ta? Maturizează-te omule.
Quackity: A fost o greșeală.
???: Da, Quackity. A fost o greșeală să te împrietenesti cu ea si sa o bagi in problemele tale. I-am promis ca o sa ma răzbun. Că o sa te fac praf.
Quackity: Asta ai de gând sa faci acum?
???: Ce altceva aș putea face cu tine, nu îmi esti de folos la nimic. Nu te voi lăsa sa imi strici si mie viața asa cum ai făcut cu ceilalți 'prieteni' ai tăi.
Quackity: Am prieteni. Înca am.
???: Asta pana cand vei face din nou o greșeală si buff, se vor duce si ei. Am dreptate, Quackity?
Quackity: De unde știi tu, in primul rand, ce sunt ăia prieteni? Niciodata in viața ta nu ai avut unul! Mereu ai fost genul independent si antisocial care nu are nevoie de prieteni, toți fugeau de tine. Se temeau de tine.
???: Dar nu și tu. Și apoi ea.. *își drege vocea* Nu te pot lăsa să pleci, trebuie sa mori.
Quackity: A fost cam direct, nu crezi?
???: Sa te bucuri de iad, sper sa-ti faci prieteni.
A mers in fața lui Quackity, s-au privit in ochi pentru cateva secunde după care, ezitând, i-a bagat cuțitul in piept. Quackity nu mai avea suflare. Credea că e un coșmar.