Pv Herm-Pansy

122 2 0
                                    

Granger danger
Pans😫😫

Mopsik klopsik
Co się stało skarbie?🥺

Granger danger
Mam wrażenie, że jesteś jedyną osobą, która nie będzie mnie oceniać.

Mopsik klopsik
Oczywiście, że nie będę. Mów co się dzieje.

Granger danger
Wczoraj wieczorem przesadziłam z alkoholem.

Mopsik klopsik
Właśnie coś słyszałam. Wybacz, że nie było mnie z tobą, ale poszłam z Seamusem na spacer po błoniach.

Granger danger
Nie mam do ciebie żalu nie martw się.
Draco na rękach zaniósł mnie do pokoju.

Mopsik klopsik
Do swojego czy twojego?

Granger danger
Mojego... Mówiłam rzeczy których nie mogłam kontrolować. Zostawił mnie i wyszedł. Nie zrobił nic złego, zachował się jak gentelman. Nie wiedziałam, że jest taki delikatny. Chyba mi odbiło, ale wybiegłam za nim i pocałowałam go.

Mopsik klopsik
Słowa pijanych to myśli trzeźwych. Wiedziałam, że coś między wami jest kurde dobra jestem jako swatka. Najważniejsze pytanie: żałujesz?

Granger danger
Zrobiłam z siebie kretynkę, tego żałuję. Ten pocałunek był najlepszym jaki przeżyłam... 😣

Mopsik klopsik
Nie zrobiłaś z siebie kretynki! Widziałaś jego post? On też ma mętlik w głowie. Nie wie jak się zachować, bo na Ciebie leci. Znając Draco, pewnie myśli, że niczego nie pamiętasz.

Granger danger
Jak mogłabym nie pamiętać ehh
Co powinnam zrobić?

Mopsik klopsik
Jako wasz wierny shiper mówię, żebyś do niego leciała w tym momencie i wyznała mu swoje uczucia. Jako twoja przyjaciółka mówię, żebyś zastanowiła się co tak naprawdę czujesz i czego chcesz. Gdy już się namyślisz nie zapominaj, że jest jeszcze Terr, który ciągle ma nadzieję na coś więcej.

Granger danger
Jesteś cudowna😟❤ dziękuję za rozmowę, bardzo mi pomogłaś.

Mopsik klopsik
Nie ma sprawy kochanie, pisz o każdej porze jeśli czegoś potrzebujesz❤
(Wyświetlono)

Instagram HARRY POTTER 2021Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz