"Ba-babamın ölümü ile amcamın ne alakası var ?" ne demek amcam babamı kullanmış ya.
"Amcan bir müteahhit, asıl işi ise şerefsizlik. Her halt var yolsuzluk, kaçakçılık. En sonunda işe babanı karıştırdı, baban sadece onu savunacaktı ama daha sonra Akif onu ortaya sürdü. Karşıdaki adamları babana doğru kışkırtınca adamlar da babana saldırdı."
Şuan hayatımın şokunu yaşıyor olabilirdim. Şuan karşımda o şerefsiz adam olsa yemin ederim onu lime lime doğrayabilirdim.
"Peki ya senin ona olan nefretin ne?"
diye sordum burnumdan solarken.
"Babandan önce ortaya sürdüğü avukat, benim ağabeyimdi."
Bu ne demek oluyor yani? Onun da abisi mi ölmüştü?
"Senin ağabeyin...?"
"Kız çocuğunun önünde kafasından vuruldu."
Ne ? Bana yaptıklarını başka bir kıza da yapmışlardı yani. Bunun hepsini benim göt veren amcam mı yapmıştı? Artık hiçbir şey umurumda değil. O adamdan nolursa olsun intikamımı alacağım.
"Sen benimle ne yapmak istiyorsun?"
"İntikam istiyorum Hazal, amcanı seninle birlikte içten yıkmak istiyorum."
Nasıl bir oyundu böyle bu. Şuan oturup sabaha kadar ağlamak istiyordum. Şuan o amcam olan herifi lime lime doğramak istiyordum. Hiçbir şey düşünmeden, sonunda ne olacağını planlamadan
"Kabul." dedim "ne yapmak istiyorsan yapalım. O herifin hayatına çomak sokmak istiyorum. Babamı benden alan insanı öldürmek değil, ölmeyi dilemesini istiyorum." dedim. Poyraz tebessüm etti. Ama ne kadar gerçek hiçbir fikrim yoktu.
"Bazı bedelleri olacak Hazal. Belki de tüm hayatın değişebilir. Zaten burda durmayacağız. İstanbul'a gitmemiz gerekecek. Yarım bırakılacak bir okul, sevdiklere söylenecek yalanlar... Bunların hepsine hazır mısın?"
"Kabul dedim ya." dedim hiçbir şeyi enine boyuna düşünmeden o an onu yapmak istedim ve yaptım.
Artık her şey çok daha farklı olacaktı bunu hissedebiliyordum. Hepsine göğüs germeye artık her daim hazırdım. Artık korkulması gereken biriydim ve yakında bunu çok güzel kanıtlayacaktım.Biraz fazla kısa oldu ama bu seferlik böyle olsun. Yorum ve oylarınızı bekliyorum, cansınız.