iyi okumalar! (ve bu arada ben slytherin den nefret etmiyorum.Zaten binam slytherin)
İlk dersleri iksirdi ve şansa bak ki bu derse Slytherin'lerle birlikte giriyorlardı. Sınıfa girdiklerinde Lupin'in gözüne ilk Snape çarptı. En arka sıraya iyice gömülmüş koca bir kitabı okumakla meşguldü. Bütün Gryffindor'ların aksine Lily Slytherinlere daha yakındı, hatta Snape'in yanında oturuyordu. James bunu gördüğünde Snape'e çok pis bir bakış fırlattı ve Sirius'un yanına yerleşti.
Ders başlamış, herkes iksir yapmaya çalışıyordu. Ancak James gözlerini kısmış bir şekilde Snape'e bakıyordu. Ki, bu yüzden olsa gerek iksirini yalan yanlış yapmıştı ve herkesin iksiri beyazımsı-griyken onunki iğrenç bir yeşildi. İksir öğretmenleri Bay Slughorn bunu fark etmiş olacak ki ders bitiminde James'e bir yığın ödev vermişti.
"Haha, ne o James? Kıskandın mı yoksa? HAHAHAAAA"
"Kes sesini Sirius!"
"KISKANDIII KISKANDIII JAMES SNAPE'İ KISKANDIII!"
"Sana SUS DEDİM! Ben koca burunlu Slytherin'leri asla kıskanmam!"
"Hıııı sen onu benim külahıma anlat! KISKAND-"
Tam gene bas bas bağırmaya başlamıştı ki James çok büyük bir hışımla ayağa kalktı, Snape ve Lily'nin oturduğu yere doğru yürümeye başladı.
"Sirius! Azıcık çeneni kapasan olmaz mıydı sanki?!" dedi Lupin. Sonra da hemen James'in peşinden gitti, bir şeyler olacaktı belli ki ancak hiç de güzel şeyler değil...
"Hey! Evans!"
Lily dönüp ona baktı.
"Efendim?"
"Madem Slytherin'i bu kadar çok seviyordun neden seçmen şapka seni Gryffindor'a seçti anlamadım doğrusu!!!"
"Ne?"
"Şuna bak, pis bir Slytherin'le dolaşıyorsun."
"Sözlerine dikkat et!" Snape ilk defa konuşmuştu ve öfkeden kıpkırmızı kesilmişti.
"Dikkat etmezsem nolur? Sümüğünü üzerime mi silersin SÜMSÜKUS!"
Ama sözlerine devam edemedi Snape bir anda asasını çıkarıp James'i yere devirmişti. Bu da yetmezmiş gibi James'in yüzünde bir sürü iğrenç yara çıkmıştı.Ardından asasını cüppesinin içine koyup koca kitabıyla beraber gitmişti.Lily ise şok olmuşa benziyordu.
"Hepiniz tam bir pisliksiniz! Kavga etmeden duramazsınız değil mi? Erkekler işte.." diyip koşarak oradan uzaklaşmıştı.
Etraftaki büyük sınıf öğrencilerinin hayretten ağızları bir karış açılmıştı. Çünkü bizimkiler anlayamasa da Snape James'e bir uğursuzluk büyüsü yapmıştı.Hem de daha birinci sınıftayken!
"Sirius, yardım et de James'i biran önce hastane kanadına götürelim!"
***
"O Sümsükus'a gününü göstereceğim!"
"Hiç sanmıyorum James, sana ne yaptığını gördün, kim bilir daha nasıl büyüler biliyordur o." dedi Sirius. Bu sefer alay etmiyor, gayet de ciddi görünüyordu.
"Evet, bence de şansını fazla zorlama derim", Peter'in olanlardan daha yeni haberi olmuştu. Çünkü gerçekten çok çok fazla olan biçim değiştirme ödevini tamamlamaya çalışıyordu.
"Bence," dedi Lupin saatine bakarak "Bence artık derse gitsek iyi olacak - hayır James senin burada kalman gerek- yoksa geç kalacağız."