DURUDAN
Bensuyu Namjoon mu götürmüştü ?
"Garip biri kesinlikle çok garip ama müthiş biri ."
Aklımdakileri sesli bir şekilde dile getirdiğimi Taehyung ve Jiminin garip bakışlarıyla anlamıştım ama kendime engel olmıyordum, gülüyordum.Boş boğazlık yapacağıma uyumaya karar vermiştim. Ayağa kalktığım da sendeleyip dengemi kuramamıştım ve iki adım sonra birinin kucağına düştüm.
"Hay şansımı şey edeyim emi.Bırak beni Jungkook."
Bunu Türkçe söylemiş olmanın verdiği rahatlıkla yüzüne bakıyordum. Ayağa kalkmaya çalışırken onun bileklerimden tutuşu işimi zorlaştırıyordu.
"Bırak beni Jungkook." Diyerek gözlerimi kaçırdım. Üzerinden kalktığımda bileğimi bırakmamıştı.
"Neden içtin Duru."
"Daha önce söylediğimi düşünmüştüm."
"Açıkla bir kez daha." Rahatlıkla kurduğu cümleler sinirimi bozuyordu.
"Sevgilimle tartıştım.İçtim.Oldu mu ? " Ağzımdan çıkanlara engel olamamıştım.
V:Ne ?
Jimin:Tahmin etmiştim.
Jin: Geçen gün gelen yakışıklı çocuk değil mi ?
Kafamı olumlu anlamda salladığım da kolumu sertçe ittirip bana omuz atarak çıktı salondan.Kapıya doğru gidiyordu ki Namjoonu gördü ve beraber dışarı çıktılar.
Jungkook ve Nam Joon evden çıktıktan sonra bende odama çekildim ve çocukların sorularına cevap vermedim.Gerek de yoktu Zaten bir yalanı devam ettirmeye.Odaya girip uyudum.
Gece saat 4 te gözlerimi kapının sesiyle açmak zorunda kaldım desem yeridir. Çünkü biri kırmak istercesine kapıyı yumrukluyordu. Üstümdeki pijamaya aldırmadan kapıyı açtım. Gecenin bu saatinde gelen şeyler asla iyi olamazdı. Kapıda karşımda nefes nefese duran adamlar da bunu gayet net bir şekilde açıklıyordu.
Namjoonun kolundan destek alan Jungkook gözlerini dahi açamıyordu ve çok bitkin görünüyorlardı. Sanki köpek saldırmıştı.
"Ne oldu size!" dediğimde Jungkook daha fazla dayanamadı ve yere düştü. Namjoon da sarsılmıştı, buraya kadar taşımıştı galiba onu. Patlamış dudağı yüzünden yüzünü buruşturan Namjoon sonunda konuşmuştu:
''Bir şey olmadı sadece kavga ettik.Lütfen sesini alçalt bizimkiler uyanmasın.'' Şaşırmıştım. Kim Jeon Jungkook ve Kim Namjoon la kavga edebilirdi ki ?
Onlar içeri geçerken kapıda öylece durduğumu fark ettim.Namjoonun sesiyle kendime geldim.
"Benim odamdan ilkyardım çantasını getirebilir misin Duru ? "
Kafamı olur anlamında salladığım da ayaklarım benden bağımsız hareket etmişti bile. Hızlı adımlarla elimde ilkyardım çantası salona dönerken Bensu da uyanmış kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Sese mi uyanmıştı ?
"Noldu kötü bir rüya mı gördün ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST ONE DAY
FanfictionDünyanızı küçük sandığınız ama aslında gizemli bir biçimde kendi filminizi yarattığınız benim dünyamı okumak ister misiniz ? Dünyalarımız o kadar küçük ve aynı ki oysa... Derin bir nefes al ve gözlerini kapat. Kendini en iyi halinle bir evin kapısı...