0.7

5 1 0
                                    

Yönetmen kayıt diye bağırınca ellerimi V nin beline bağladım. Başımı koyduğum sırada kamera yakın çekim girmişti. V nin ellerini ellerimin üzerinde hissedince birden irkildim.Daha sonra gözleri gözlerime kilitlendi bir eli boynuma gidecekti ki bir ses bizi durdurdu.

"Çek elini onun üzerinden (!)"

<<<<

Poyraz ?!

Çekimin ortasında uzun boylu ve yapılı bir adam girdiğinde herkes şu an ona bakıyordu. Parmak uçlarımdan yükselen sinirle beraber birkaç adım attım. Ellerimin buz kestiğine emindim.

"Se—e-e nin Burada ne işin var ? "

"Seni ziyarete gelmiştim bebeğim. Böyle uzak bir ülkede benden saklanabileceğini düşünmedin umarım." Bakışları arada bana değse de sürekli Tae ile aramızda gidip geliyordu.

"Ne- d-een bahsediyorsun sen ? Git Buradan."

Titreyen sesime içimden küfürler ederek karşısında dik durmaya çalışıyordum. Bana doğru hareketlendiğinde Bensu önüme geçti.

''Ya burdan şimdi toz olursun ya da seni buradan seve seve ben çıkartırım.'' Bensu hiç kimseden korkmuyordu ama bu hayatta gerçekten nefret ettiği iki kişi vardı ve Poyraz kesinlikle o listedeydi.

Poyraz ellerini iki yana kaldırarak '' Peki sarışın ama bu iş burada bitmedi haberin olsun.'' Gülümseyerek bana göz kırptığında sinirle ona gideceği yönü işaret ettim. Kendini ne sanıyordu bu dangalak. Poyraz benim eski sevgilimdi. İki yıl kadar uzun bir ilişkide onun bipolar olduğunu öğrenmiştim ve tedavi olması, düzenli ilaç kullanması için ona yardım etmiştim. Lakin ilişkimiz bir süre sonra bana zarar vermeye başladığında ondan defalarca ayrılmıştım. O ise bunu hala kabul edememişti ama kalkıp beni takip ederek Koreye gelmek.

Bu deli saçmasıydı.

Poyraz bulunduğumuz alanı terk ettiğinde Bensu bana döndü ve sıkı sıkı sarıldı. ''Ben yanındayım.'' Gözlerimin dolu dolu olduğunu o an fark etmiştim. Poyrazın bu derece de tehlikeli davranışları beni ürkütüyordu. Düşüncelerimin arasında J-Hope un sesini duymuştum.

''Her şey yolunda mı ?''

Bensu bana bakıp başını salladığında gözlerimi tamam anlamında kırptım ve herkesten özür dileyip tekrar yerime geçtim. Ama V nin bana olan bakışlarındaki duyguyu bir türlü çözemiyordum.Çocuklara akşam evde açıklayacağımı bildirdikten sonra çekime tekrar döndük. Ellerimi V nin beline bağladım. Kafamı da sırtına koyduğumda titrek bir nefes verdim. Ellerini ellerimin üzerine koyduktan sonra beklemeden bana döndü. Şu an sarılıyor gibiydik. Bir elini yakınlaştırıp boynuma çıkardı. Boynuma koyduğu soğuk elini sıcak tenimde hissedince irkildim,ama gözlerimi gözlerinden çekemedim. Şu an tamamen V nin çekim alanına girmiştim. Hiç bir şey düşünemiyordum. Mantığım koşarak uzaklaşırken V dudaklarını oynatınca sesi beş dakika sonra duyduğuma yemin edebilirim.

"Şimdi, tam burada seni öpsem.Çok güzel olmaz mı?"

JUST ONE DAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin