ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄᴊᴇ

1K 32 3
                                    

Przedstawienie:
Jesteś siedemnastoletnim chłopakiem, który jest trans, masz kanał na yt, który masz od roku, masz 1M subskrybcji. Nagrywasz Minecraft'a i inne gry, ale masz drugie konto (z cosplayami) gdzie masz 28k, a wszyscy znają cię tam jako dziewczynę (konto wciąż się rozwija, a obserwacje rosną). Twarz narazie pokazałeś tylko na koncie z cosplayami (tam nie znają twojego głosu, na głównym masz zamiar pokazać na 2,5M. Oglądasz anime, ale nie jesteś od tego uzależniony. Jesteś średniego wzrostu (ok. 168 cm), masz piegi i krótkie włosy, jasną karnację, jedno oko zielone, drugie niebieskie. Lubisz nosić luźne i duże ciuchy, przez co nie zawsze nosisz binder. Mieszkasz w Stanach Zjednoczonych.
Umiesz mówić po Polsku i Angielsku.
Jeśli będzie coś pisane 'tak' to oznacza, że w tym momencie mówisz po polsku i nie mogą cię zrozumieć.

Skróty:
Y/f/n - Your name - Twoje imię damskie (niezmienione)
Y/n - Your name - Twoje imię męskie (zmienione z powodu bycia trans)
Y/l/n - Your last name - Twoje nazwisko
Y/n/n - Your nickname - Twój Nick (nazwa w internecie)
Y/c/n - Your cosplay nickname - Twój Nick znany z cosplayów
T/u - Twój ulubiony/Twoja ulubiona
Y/h/c - Your hair color - Twój kolor włosów

Ff jest w trakcie korekty, gdyż początkowo zrobiłem zaimki Y/n she/her a powinno być he/him. Z góry przepraszam

Od razu mówię, że jak to pisałem to nie byłem w temacie noszenia binderów, więc powiem to teraz. Wiem, że w binderze nie powinno się spać, ćwiczyć ani nosić go dłużej niż 8h dziennie. Więc dbajcie o siebie, jeśli nosicie bindery to noście je prawidłowo żeby wam się krzywda nie stała i trzymajcie się jakoś. Also, dziękuje osobie w komentarzach (sorry nie pamiętam twojej nazy ale byłeś/aś jedyny/a który to napisał więc..) za przypomnienie mi o tym.

Karl Jacobs x Trans Reader ||| 𝓑𝓪𝓫𝓮 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 ··· PL /|\ ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz