♡32♡

300 24 1
                                    

Lekko lekko otworzyłem oczy, uśmiechnęłam się i oddałem uścisk.

-----------------------------------------------------------------

Y/n POV.
Gdy się obudziłem, Karl dalej leżał obok. Mocno mnie przytulał, więc nawet nie mogłem się zbytnio ruszyć, a nie chciałem go budzić. Musiałem przeczekać, aż się obudzi.

Po jakiejś godzinie leżenia w bezruchu na plecach, chłopak zaczął się przebudzać. Nawet go nie dotykałam, on mnie po prostu obejmował. Po jakimś czasie Karl wyszedł z mojego pokoju. Postanowiłem posprawdzać co się działo na moim koncie z cosplayami i przy okazji ogłosić, że żyje, bo je trochę zaniedbałem. Jakimś cudem nikt jeszcze nie połączył faktów, że ja i ,,Y/c/n" to jedna osoba, co w sumie szło mi na rękę.

Postanowiłem zrobić cosplay jakiegoś chłopaka i przypomniało mi się o moim pierwszym cosplayu z Danganronpy. Był to cosplay Mononiedźwiedzia (Monokumy) [Wiem, że to też sie normalnie pisze, ale w oryginalnych napisach z anime był właśnie Mononiedźwiedź, bo Kuma po japońsku to niedźwiedź ~ Dop. A.], do którego mi poprzychodziły paczki, żeby go dokończyć, a skończyło się na samym utworzeniu nich. Szybko się przebrałem i pomalowałam, poczym wyciągnąłem z paczek dawno zamówione rzeczy. Stanąłem przed kamerą i założyłem perukę. Poprawiłem trochę włosy, bo za dużo zmieniać nie trzeba było. Nagrałem kilka tiktoków jak na cosplay'era przystało i wrzuciłam coś na yt, z jakimś wytłumaczeniem mojej nieaktywności. Robiłem to wtedy dziewczęcym głosem, więc nic nie podejrzewali, że nagle mówię jak chłopak i wyglądam jak streamer.

Po kilku minutach gadania do siebie zakończyłam nagrywanie i napisałam opis z linkami do instagrama, serwera na discordzie (bo taki też miałem), tiktoka, twittera i twitcha. Jedynym problemem zawsze był strach, że wrzucisz na złe konto. Na szczęście wrzuciłem na dobre, więc odetchnęłam z ulgą. Potem powpisywałem w różne media C/n Fanart, bo lubię oglądać czyjeś prace, szczególnie o sobie, a jednak to konto też kilkaset tysięcy fanów ma. Szybko rozebrałem się z cosplaya i ubrałem normalne ciuchy, żeby nie było przypału jakby ktoś wszedł.

Po skończonej czynności, wróciłem do poprzedniego zajęcia.

Karl Jacobs x Trans Reader ||| 𝓑𝓪𝓫𝓮 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 ··· PL /|\ ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz