12

217 15 30
                                    


Merve:

"Ecmeeellll!"

Ecmel:

"Ne var Meri!"

Merve:

"Hadi kalk hazırlanalım saat on bire geliyor biz anca on ikide hazır oluruz."

İstemeye istemeye yattığım yerden kalkıp ayaklarımı sürüye sürüye banyoya gittim yüzümü yıkadıktan sonra aynı mood da odama dönüp yatak toplamaya başladım.

Ecmel:

"Bir yanım AVM'ye gitmesek mi moodun da öbür yanımsa zaten ayda yılda bir gidiyorsun diyor."

Merve:

"Öbür yanının tarafındayım o yüzden söylenme de hazırlan."

Dolabımdan giyeceğim kıyafetleri çıkartıp kendimi yatağın üstüne attım. Komodinimin üstünde duran telefonumun titremesi ile elimi komudinime doğru uzatıp telefonu aldım.

Ecmel:

"Alo Barışım napıyorsun?"

Barış:

"Atakan'ı kış uykusundan uyandırdım hazırlanıyorum siz ne yapıyorsunuz?"

Ecmel:

"Mabadımı yattığım yerden kaldırabilirsem üstümü giyincem. Merve de on beş yirmi dakikaya hazır olur diye ümit ediyorum."

Merve:

" Hahahayt bana diyene bak, sen önce mabadını kaldır sonra konuş!"

Barış:

"Hadi Ecmel kalk hazırlan bizi yorma."

Ecmel:

"Tamam kapa!"

Barış'ın suratına kapatıp yattığım yerden kalktım. Yatağımın üstüne attığım kıyafetleri giyinip pijamalarımı dolaba gelişi güzel tıktım. Yüzüklerimi takıp rimel, eyeliner, lip gloss üçlüsünü de tamamladıktan sonra tek eksiğim cat eye güneş gözlüğümdü.

Merve:

"Hazır mısın artık?"

Ecmel:

"Hazırım artık."

Merve beni süzdükten sonra onaylarcasına bir ses çıkarttı. Küçük çantamı alıp Merve'nin koluna girdim.

Ecmel:

"Hadi gidelim."

Merve ile ayakkabılarımızı giyip sitenin girişine doğru yürümeye başladık. Çantamdan telefonumu alıp Barış'ı aradım.

Ecmel:

"Ne yaptınız aslanım."

Barış:

"Ne yapalım civcivim durakta sizi bekliyoruz."

Ecmel:

"Aha bizim tembel hayvanı gördüm."

Atakan bize duraktan el sallıyordu. Aynı şekilde ona el sallayarak durağa yürüdük.

Atakan:

"Selam sivrisinekler nasılsınız?"

Ecmel:

"Sivrisinek ne alaka?"

Atakan:

"Barışta dahil üçünüz sabah sabah AVM'ye gitme olayı çıkartıp kanımı emdiniz."

~Armoni/Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin