31

100 9 45
                                    


Evlenme teklifi alalı bir hafta olmuştu bu süreç içerisinde isteme günü belirlenmiş ve hazırlıklara başlanmıştı. Evde oturmuş yarın olacak isteme için aldığım elbiseye hangi makyajı yapsam diye düşünüyordum.

Annem:

"Ecmel!"

Ecmel:

"Efendim anne!"

Annemden ses gelmeyince bir kaç kere daha efendim diye bağırdım. En son dayanamayıp oturduğum yerden kalkıp mutfağa gittim.

Ecmel:

"Anne yarım saattir efendim diyorum."

Annem:

"Şuradan şekeri verir misin diyecektim kendim hallettim."

Ecmel:

"Ooo dünürlerine tatlı mı yapıyorsun?"

Annem:

"Tabiki canım dünürlerim için her şey."

Ecmel:

"Sanki ben Efekan ile evlenmiyorum da aileler evleniyor utanmasanız hepiniz gelinlik, damatlık giyeceksiniz."

Annem:

"Hiç fena fikir değil. Gıcıklık olsun diye yapardım da kızımsın."

Ecmel:

"Sağol anne ya!"

Annemin yaptığı yiyeceklerden bir tane ağzıma atıp hızlı adımlarla tekrar odama gittim.

~~

Sade bir makyaj seçtikten sonra saçımı nasıl yapsam diye bakmaya başladım. En sonunda bir şey seçmeyince kendim oynaya oynaya bir şeyler yapayım dedim. Saçıma karar verdikten sonra dolaşık durmasın diye taradım. Aynadaki tipimi farkettiğimde güleceğim diye oturduğum yerden düştüm. Sakinleştiğimde de telefonumu alıp hemen bir fotoğraf çekindim ve bizimkilere attım.

~ F.R.İ.E.N.D.S ~

Koala

"Arkadaşlar ben bir şey yaptım."

Meri:

"Ne yaptın? Lütfen kötü bir şey olmasın."

Koala

"Meri kötü bir şey olsa bu kadar sakin mi yazarım?"

Küp şeker:

"Ne uzatıyon bacı hadi ne yaptın söyle!"

Koala

Koala

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Armoni/Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin