20

144 11 13
                                    

"MEDİİİİİNEYEEEEEE VARAAAAAAMADIMMMM GÜL KOKUSUUUUUUUU ALAAAAAAAMADIMMMM!"

Ecmel:

"Eşhedü enlaaaaa ilahe illallah-"

Merve'nin böğürmesi ile kafamı ona çevirdim.

Merve:

"Yataktan bir sıçradın hahahahahahahaah ay çok iyiydi hele şahadet getirmeye hahaha ay karnım ahahahahahah!"

Ecmel:

"Çok komik bak ben çok güldüm!"

Sinirle yataktan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp Merve'nin yanına döndüm.

Merve:

"Kaldırmasam uyanacağın yok fazla uyu diye iki saattir uyanık bekliyorum."

Ecmel:

"Aman en fazla birdir saat. Kaç saattir uyuyor olabilirim ki!"

Merve:

"Seni üzmek istemem ama saat üç Ecmel!"

Ecmel:

"Anaaaa iyi uyumuşum la hahahaha! Hadi hadi boş yapma Merve yatağı topla!"

Merve:

"Sen de git tezgahta coco pops vardı ondan ye sonra yiyecek hazırlayalım kendimiz hazırlanalım falan filan."

Merve'yi onaylar bir ses çıkartıp mutfağa gittim dolaptan kase alıp buz dolabından süt çıkarttım.

Merve:

"İçecekleri, abur cubur ve çekirdeği Tuna'ya kitledik. Karton tabak ve bardak aldım. Plastik çatal aldım. Tuzlu yemek türevi şeyleri Gözde ve Efekan halledecek o zaman biz tatlı ne yapsak."

Ecmel:

"Mufin ya da küçük bir pasta mı yapsak?"

Merve:

"Pasta yapalım sen keki çırp ben kremalarını hazırlarım. Hadi kaldır mabadını."

Oturduğum yerden kalkıp bulaşıkları makinaya koydum. Kek tarifini açıp gerekli malzemeleri tezgaha dizdikten sonra keki yapmaya başladım.

~~

Merve:

"Ay meelll! Bu çok güzel oldu!"

Ecmel:

"Meri bir zahmet güzel olsun ben süsledim."

Merve:

"İnşallah tadıda öyledir."

~Merve'den~

Telefonumu alıp WhatsAppa girdim.

~merve'nin ordusu~

Meriliçe

"Selam büyücülerim sizlere ne yaptığımıza bakın."

Meriliçe

Meriliçe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Armoni/Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin