9

235 14 5
                                    

"işte ne görüyorsan o! ne yapacağıma karar veremedim."

Telefonu elime alıp ekranda şarkı dakikaları ile sıralanmış numaraya bakıyordum.

Merve:

"Geniş çaplı düşünerek hareket et."

Merve biraz düşündükten sonra aklına bir fikir gelmiş olacak ki muzip bir şekilde sırıtıp konuşmaya başladı.

Merve:

"Şimdi şöyle yapıyoruz sen bu numarayı ne olur ne olmaz ss al."

Numarayı ss aldıktan sonra telefonu elimden aldı.

"Ne yapıyorsun Meri göremiyorum."

Kafamı uzatmış bir sağ bir sol yaparak ekrana bakmaya çalışıyordum Meri'de devlet sırrı saklar gibi ne yaptığını benden saklıyordu.

Merve:

"Al bakalım hallettim."

"Mesaj falan atmadın demi?"

Merve:

"Pardon mal mısın?"

Meri'ye göz devirip armoniye girdim.

Delilah_-

"DEAN - instagram"


Bu benim niye aklıma gelmedi diye düşünmeden edemedim ama bu düşüncelerimi dışa vurmamak konusunda kararlıydım çünkü Merve bu kadar mal olduğumu düşünmemeliydi. Düşünse de pek bir şey değişmez ama olsun. 

Merve:

"Cevap gelene kadar neler yapabiliriz onu düşünelim şimdi."

"Bak benim çok güzel bir fikrim var."

Merve:

"Senin ipinle kuyuya inilmez yalnız."

"Niye öyle diyorsun Meri sen kendini bana bırak çünkü fikrimin kurbanı sensin."

Oturduğum yerden kalkıp Meri'nin odasına gittim. Makyaj çantasını alıp geri döndüm.

Merve:

"Bu saatten sonra hayır desemde rahat bırakmayacaksın değil mi?"

Muzipce sırıtıp evet anlamında kafamı salladım. Merve gözlerini devirip bana doğru olacak şekilde oturdu.

~~

"Allah'ım ben nasıl harika, yetenekli, mükemmel bir insanım maşallah bana on parmağımda on marifet."

Merve:

"Hiç inanas-"

Merve'nin kafasına susması için vurdum.

Merve:

"Ah! Ne vuruyorsun ma-"

Telefonuma gelen bildirim sesiyle Merve ile susup telefona atladık.

"Ay dur heyecan yaptım nedenini bilmiyorum. Bakmasak mı? Ya da dur sen bak."

Merve telefonu elimden aldı. Yüzünde bir sırıtış belirince bir rahatlama hisseder gibi oldum.
Merve telefonu bana uzattı.

"Telefonda kendisini polis asker savcı olarak tanıtıp, Adınızı..."

"Senin yüzünden heyecanlandım sağol mal!"

~~

"Hala cevap gelmedi!"

Merve gözleri yarı açık bir şekilde uyur uyanık arası bana kafa salladıktan sonra kafası öne doğru düşünce birden sıçrayarak uyandı.

Merve:

"Ne! Hı! Cevap geldi-"

Sözünü bitiremeden esnemeye başladı.

"Bence uyuyalım artık cevap verirse sabah şey ederiz."

Merve tekrardan uykulu uykulu kafasını salladı.

~~

Merve:

"Koğuş kalk!"

"Rahat bırak benii!"

Merve:

"Kalk hadi sana ellerimle kahvaltı hazırladım."

"Ses tonunda pamuk prensesin üvey anası tınısı var yani sana güvenmiyorum b*kta çıkabilir!"

İstemeye istemeye yattığım yerden kalkıp adımlarımı sürüye sürüye banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra da Meri'nin yanına mutfağa gittim.

"Allah! Meri gözlerim neler görüyor!"

Merve:

"Sen bene götü konuşsanda ben insaflı bir kraliçe olaraktan sana aman ne uzatıyorum otur işte."

~~

Merve:

"Mesaj atmış mı?"

"Kim?"

İlk başta anlamasamda bir kaç saniye sonra oturduğum yerde döne döne telefonumu aradım.

"Hah buldum!"

Hemen armoniye girdim.

"Allah! Meri! Yandan yandan!"

Merve bana mal mısın bakışları atıyordu. Gerçi bunun umrumda olduğunu söyleyemem.

Denizde1_nota

"Ayşe saran - aynı şarkı"
(00:43 - 00:44)

Şarkının tam buradaki sözü aynıydı demek ki Instagram adı da denizde1_nota... Uzun süredir konuşuyorduk fakat ikimizde isimlerimizi bilmiyorduk böyle düşününce ismi Deniz mi diye düşünmeden edemiyorum. İnstagrama girip blog hesabı olarak kullandığım delilah_- hesabıma geçiş yaptım. Arama çubuğuna kullanıcı adını yazıp çıkan kullanıcılara baktım.

"Hay ben senin!! Hangisi o nereden bilebilirim ki?"

Merve başımda dikilmiş en başından beri beni izliyordu. Bu cümlemin ardına kıkırdadı.

Merve:

"Bence hepsine tek tek istek at ya da mesaj."

Mantıklı bir fikirdi. Takip ettiğim kişiler genelde çok beğendiğim hesaplardı bu yüzden takip etmek yerine mesaj atmayı tercih ettim.

Sanırım on hesaba selam ben armoniden yazdım. Tek güvencem kişisel hesap olmamam...

~~



~Armoni/Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin