Top! Jungkook
Bottom! JiminJungkook's pov:
Nikdy bych nevěřil, že někdy můžete vidět anděla. Tak ladné pohyby, jako by se vznášel nad zemí. Nikdo netančil tak jako on.Seděl jsem na zemi v tanečním studiu. A sledoval jeho. Park Jimin. Anděl, který dokázal učarovat všem. Ať už holkám nebo klukům.
Byl jsem tu za trest. Musel jsem po škole pomáhat v baletním studiu. Což znamenalo vypínat a zapínat hudbu, jelikož učitel byl neschopný. Ale teď už se to jako trest nezdálo.
Povzdechl jsem si a sklopil pohled. Někdo jako on si mě nevšimne.
"Výborná práce všichni! Uvidíme se zítra!" Zahlásil učitel a já se zvedl, abych si vzal své věci.
Odešel jsem z taneční místnosti a ještě si před cestou domů odskočil na toaletu.
Když jsem vycházel ze dveří, omylem jsem do někoho narazil.
"O-omlouvám se, nekoukal jsem na cestu." Zakoktal se ten jemný andělský hlas.
"V pořádku, to já měl dávat větší pozor," usmál jsem se. Následně jsem odešel.
Další den jsem do něj omylem vrazil já. Čímž jsem mu vyrazil několik papírů, které měl v ruce. Okamžitě jsem si klekl a pomohl mu je sebrat.
"Jsi v pořádku?" Zeptal jsem se.
"Uh, jo, děkuji," usmál se a prohrábl si vlasy, než se otočil k odchodu. Všiml jsem si něčeho lesklého na zemi. Náramek. Musel patřit jemu.
Do paměti jsem si uložil, že mu ho musím v nejbližší době vrátit.
Uslyšel jsem zvonek, což bylo znamení, že bych měl jít na hodinu.
Posadil jsem se vedle svého nejlepšího kamaráda Taehyunga.
"Udělal jsi ten úkol z matiky?" Zeptal se. Zhrozil jsem se.
"Ty chce vážně zkejsnout v tý taneční místnosti a těm tanečníkům pouštět hudbu dokola?" Vytáhl obočí.
"Tak to není. Jen se mi tam líbí." Zamumlal jsem.
"Aigooo, Kookie se zamiloval?" Popíchl mě.
"Ne. Ani nevím, co to láska je. Jen se mi jeden z nich líbí. Prostě bych ho nejradši ohnul a ten jeho roztomilej zadek zničil." Zavrčel jsem.
"Neříkej mi, že sis vybral Jimina. Proč zrovna jeho? Vždyť je to šprt a umí maximálně tak tancovat. Proč zrovna jeho?"
"Prostě se mi líbí, stačí?!" Tim jsem ukončil debatu.
"Vážně, měl by sis zašukat. Leze ti to už na mozek." Zamumlal a začal se raději věnovat hodině.
Po vyučování jsem šel do taneční místnosti, ale na dveřích byla cedule, že dnes se trénink z nějakého důvodu nekonal. Otočil jsem se na podpatku a chtěl odejít, ale najednou se spustila hudba. Uviděl jsem toho Jimina, jak se začal pohybovat na jeho vybranou hudbu. Potichu jsem vešel a sedl si do rohu.
O půl hodiny později, se celý zadýchaný otočil a vypnul hudbu. Nejspíš si mě ani nevšiml.
"Bože! Nevěděl jsem, že tu jsi! Jak dlouho jsi tady a jako perverzák mě pozoruješ?" Nadzvedl obočí, než se napil z lahve vody.
"Celou dobu." Zašeptal jsem. Vstal jsem na nohy a pomalu se k němu přiblížil. Celou dobu se snažil dostat ode mě co nejdál. Ale narazil zády na zrcadlo.
"C-co po mně chceš?" Vyjekl.
"Líbíš se mi, Jiminie." Zašeptal jsem proti jeho uchu a rozkrokem se otřel o ten jeho.
Vzdychl. Věděl jsem, že se mu to bude líbit.
"Tanečníci jsou prý nejlepší v posteli. Nechtěl bys mi to ukázat?" Řekl jsem dominantním hlasem.
"Tohle už jsem zažil několikrát. Ošustit a opustit. Určitě to s tebou nebude jiné, Jungkookie."
"Nech mě tě ošukat a pak ti ukázat, že jsem nejlepší boyfriend material."
"Beru. Měl by ses snažit, Kookie," zašeptal. Neváhal jsem a přitáhl si ho do polibku. Naše rty se o sebe smyslně otíraly. Jazykem jsem přejel po jeho spodním rtu a in mi povolil přístup. Prali jsme se o nadvládu, ale samozřejmě jsem vyhrál.
"Vážně to chceš? Pořád můžeš vycouvat," vydechl jsem zadýchaně a opřel si čelo o to jeho.
"Od toho dne, kdy jsem tě poprvé uviděl a sledoval tě v posilovně, nemyslím na nic jiného." Vydechl a usmál se.
Ušklíbl jsem se.
Jednou rukou jsem zabloudil na jeho zadek, který jsem zmáčkl, a druhou na krk. Opět jsem si ho přitáhl do polibku.
Opatrně, abych ho nezranil, jsem ho položil na zem.
Aniž bych přerušil polibek, sundal jsem mu legíny i s... Kurva, to jsou krajkovaný kalhotky?!
"Já vím, je to trapné, ale jsou pohodlné," obhajoval se s červenými tvářemi.
"Shh, líbí se mi," zašeptal jsem.
Rukou jsem zabloudil pod tu látku a hladil ho po jeho penisu. Vzdychal.
"Nikdo už tady není, můžeš vzdychat, jak chceš," poručil jsem si.
Sundal jsem z něj o tu látku, která mi překážela. Sklonil jsem se a vzal si jeho chloubu do úst.
Mezitím jsem dvěma prsty zajel k jeho rtům. Ani jsem nemusel nic říct, ihned je vzal do pusy a začal je různě sát a olizovat.
"Jsi nádherný," zašeptal jsem.
Po nějaké době jsem navlhčené prsty jeden po druhém opatrně strčil do jeho vchodu. Trochu se zarazil, ale po chvilce přirážel sám.
"Zajezdi si na mně," poručil jsem hlubokým tónem.
Sedl jsem si směrem ke zrcadlu, a on si pomalu nasedl na mě, také obličejem ke zrcadlu.
"Koukej se na sebe, jak jsi krásný na mém péru. Přesně takhle si tě představuju, každý večer. Dopřej slast nám oběma, zlato," zašeptal jsem. Rukama na jeho bocích jsem mu pomáhal se nadzvedávat.
"J-já, nevydržím to," vzdychl.
"Pojď, udělej se." Vzdychl jsem, když jsem i já cítil, že se každou chvíli udělám.
Udělal jsem se hluboko do něj. Bez kondomu, bez ničeho. A on na své bříško.
"Jsi ještě krásnější, když se uděláš," zašeptal jsem. Otočil hlavu a já mu věnoval hladový polibek.
"Doufám, že to rande bude stát za to," řekl a zvedl se.
"To si piš. Zítra, po škole, buď ready," usmál jsem se, než jsem se oblékl a odešel.
Ani jsem neměl v plánu ho na to rande vzít. Ale nechtěl jsem mu kazit radost.
__________________________________________________
Konec je trošku uspechanej, ale tak co... :) Snad se i tak líbilo.
Nezapomeňte!! STREAM BUTTER YALL!
ČTEŠ
BTS oneshots 2 (boyxboy)
FanfictionVracím se zpět s oneshoty na přání! Objednávky na oneshoty přijímám do zpráv nebo do úvodu této knihy. Vše, co k vašemu oneshotu budu potřebovat se dozvíte v již zmiňovaném úvodu. ❤️