Insomnia [Sope] 18+

1.2K 42 4
                                    

Pro: Kim_LouLou

Warning: insomnia, sex, gays

Top! Hoseok
Bottom! Yoongi

Yoongi's pov:
Převalil jsem se v posteli na druhý bok a povzdechl si. Byly dvě hodiny v noci a já nemohl usnout.

Tohle se mi stávalo už dva týdny. Nechápal jsem, co se to se mnou dělo. Přes den jsem byl unavený, totálně vyčerpaný, ale jakmile jsem si lehl do postele, jako by únava ani neexistovala.

Vzal jsem si do ruky telefon a vstal z postele. Svítilnou v telefonu jsem si svítil na cestu a došel do koupelny, kde jsem v lékárničce našel prášky na spaní.

Jeden mi po otevření plastového víka vypadl na ruku, načež jsem ho spolkl.

Opět jsem se ocitl v posteli a zkoušel usnout. Nic.

Ráno jsem byl vyčerpaný ještě více než předchozí dny. Doufal jsem, že dnešek rychle pomine a já budu moci zkusit usnout.

Sešel jsem již oblečený po schodech dolů do jídelny, kde už seděli všichni ostatní ze skupiny.

Posadil jsem se na židli a čekal, až mi Jin-hyung dá nějakou snídani.

"Za půl hodiny máme trénink," oznámil Namjoon a já přikývl s hlavou v rukách. Bolela mě hlava a měl jsem pocit na zvracení.

O nedlouho později, když se do mého nosu dostala vůně slaniny, jsem se zvedl a běžel do koupelny. Vyzvracel jsem všechno, co jsem předchozí den snědl.

Najednou se na mých zádech ocitla ruka, kterou jsem poznal. Hoseok.

"Jsi v pořádku?" Zeptal se. Přikývl jsem, ale dál zvracel.

Po zhruba deseti minutách, kdy už nebylo co vyloučit, mi donesl Jimin colu a já ji pomalu usrkával.

"Pojď, půjdeš si lehnout, sotva stojíš na nohou. Zůstanu tu s tebou," usmál se na mě Hobi a já se na něj vděčně usmál. 

Pomohl mi do postele, ze které jsem už nikdy nechtěl vylézt, ale stejně jsem jednou musel. 

"Nemohl jsem v noci spát, možná proto mi bylo špatně. Promiň, že ti přidělávám starosti a nemůžeš kvůli mně na trénink," vysunul jsem spodní ret a smutně se na něj zadíval. 

"Tvoje zdraví je mi přednější, hyung," usmál se na mě. Musel jsem ho sledovat.

"Jestli nemůžeš v noci spát, mohl jsi přijít za mnou. Vím, co na to pomáhá," mrkl na mě. Tázavě jsem se na něj podíval.

"Sex." Prozradil mi. Zčervenal jsem.

"Myslíš to vážně?" Nadzvedl jsem obočí.

"Smetelně."

Ani jsem se nebránil, když se ke mně začal naklánět. Jeho rty se přitiskly na ty mé. Začali jsme se jemně líbat, ale po chvíli začal nabírat na tempu.

Jemně mi skouskl spodní ret a já rty pootevřel. Jemně mi do nich vklouzl jazykem. Začali jsme spolu bojovat o nadvládu. Kterou stejně vyhrál Hoseok.

"Nech mě se o tebe postarat, Yoonie," zašeptal. Ani jsem nestihl přikývnout, když mi začal veškeré oblečení svlékat.

"Jsi tak krásný. Jak jsem si toho nemohl předtím všimnout?" Zkousl si spodní ret, zatímco předjížděl očima celé mé tělo. Jako vlk prohlížející si svou kořist.

"Tak už něco udělej," zakňučel jsem.

Znovu mě začal líbat. Omotal jsem nohy okolo jeho pasu. Začal jsem pohybovat boky, abych ho nějak navnadil. A sebe taky.

"Neprovokuj." Zavrčel. Sám pro sebe jsem se usmál.

"Prosím," zakňučel jsem.

"Hmmm, copak bych ti provedl? Připravím si tě a potom tě ošukám tak, že si minimálně dva týdny nesedneš," zavrčel. Pomohl jsem mu z veškerého oblečení.

Poté už to šlo ráz na ráz. Jeho jazyk ve mně, potom prsty a následně i penis.

Nakonec jsem skončil na něm a jezdil.

"Jsi tak úzký, Yoongi. Mmm," vzdychal. A já taky, protože s každým přírazem se trefoval do mé prostaty.

"Už budu," vzdychl jsem po dalším silném přírazu.

"Já taky, na tři," rozkázal.

"Raz." Vzdychl.

"Dva."

"Tři! Ah!" Vzdychli jsme oba naráz a udělali se. On do mě a a já na naše bříška.

"Děkuji," zašeptal jsem, než jsem se vyčerpaně svalil na jeho hruď. Ještě, než jsem konečně usnul, ucítil jsem ruku v mých vlasech.

"Jo, a mazlení funguje taky," zašeptal. Ale to už jsem neměl sílu mu něco odpovědět. Muselo to počkat až se vzbudím.

_____________________________
Snad se oneshot líbil. :))

Guys!! Nechala jsem si udělat tetování. :3 Moje druhé. Ale jsem spokojená.

Ten tatér mě nechal si pustit svou hudbu, takže jsme poslouchali kpop. I když to v některých místech bolelo, měla jsem tam jeho psa, který se se mnou ochotně mazlil. 😍 A hlavně, sice to bylo u něj doma, ale bylo to takové to domácí prostředí, kdy jste v pohodě a ne v nějakém studiu, kde to desinfekcí přímo smrdí.
Ale bylo to úžasné. :)))))

BTS oneshots 2 (boyxboy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat