Pro: Vendy_Gryczova
Warning: sex, mature content, 18+, dp, sex toys
V této povídce jsou Tae a Jungkook starší než Yoongi!!!
Top! Taehyung, Jungkook
Bottom! Yoongi
Yoongi's pov:
Vyšel jsem z hlavních dveří mé školy a nadechl se čerstvého vzduchu. Labužnicky jsem přivřel oči, než jsem je opět otevřel. Všiml jsem si známé postavy u jednoho z luxusních aut, která na školním parkovišti postávala."Tae!" Vykřikl jsem a rozeběhl se k němu. Ihned, co mě spatřil, rozevřel ruce a pohltil mě do své náruče, ve které jsem se doslova ztrácel.
Přilepil jsem se svými rty na ty jeho. Tak moc mi chyběl. Celých šest hodin, co jsem byl zavřený ve škole.
"A mě nepřivítáš?" Ozval se za mnou hlas mého druhého přítele, Jungkooka. Odtáhl jsem se od Taehyunga a tentokrát se přilepil k Jungkookovi. I jemu jsem věnoval polibek na rty. Jeho polibek byl však o něco drsnější, než ten Taehyunga.
"Oba jste mi strašně chyběli! Kdy jste se vrátili z Číny? Tak moc jsem chtěl letět s vámi, ale víte, že mám za týden vystoupení i s Jiminem." Vystrčil jsem spodní ret. Něčí ruka se objevila v mých vlasech.
"My víme, lásko. Ale na to tvé vystoupení tu budeme, neboj se," mrkl na mě Tae. Nastoupil jsem s nimi do našeho luxusního auta a vydali jsme se na cestu domů. Cestou jsem blábolil o škole a co je nového. Na oplátku mi zase vyprávěli oni, jaké to bylo v Číně, kde otevírali novou pobočku luxusního erotického zboží. Vím, není to nijak obvyklé zboží, ale dobře se na tom vydělává.
Jungkook s tímto začal někdy v osmnácti letech, když netušil, co vlastně dělat a ihned po škole si otevřel firmu na výrobu vibrátorů, bičíků a všeho možného i nemožného.
S Taem se potkali na jedné akci, když tam Taehyunga dotáhl jeho otec s tím, že si konečně má vybrat partnera nebo partnerku pro život. Ihned si prý padli do oka. A klapalo jim to. Kromě sexu. Oba jsou velmi dominantní a hledali někoho, kdo by vyhovoval jim oběma.
Bylo mi čerstvých sedmnáct let, když mi zemřeli oba rodiče při vážné autonehodě, a já si musel najít práci, abych sám sebe uživil. Dům, ve kterém jsme bydleli, jsem prodal a pronajal si malinkou garzonku. Jedna místnost, koupelna a malinký kuchyňský kout. Žil jsem jen z instantních nudlí a suchého chleba.
Jednou, když jsem šel po ulici, zavadil jsem pohledem o inzerát, kdy hledali posilu pro novou pobočku obchodu s erotickým zbožím. Ihned jsem na číslo, které tam bylo, zavolal a oni si mě pozvali na pohovor. Setkal jsem se tváří v tvář přímo s majitelem. A jeho přítelem. Skoro ihned jsem se do nich zamiloval.
Když jsem však jednoho dne dorazil pozdě do práce a střídal Jina, který tam pracoval ranní směnu, protože já měl školu, málem mě vyhodili. Ale když zjistili, jak bydlím a že jsem byl ve škole po škole, odpustili mi.
Poté za mnou chodili snad každý den do práce, oslovovali mě sladkými přezdívkami a já jim podléhal. Kdo by jim nepodlehl? Vypadali dobře, zatraceně dobře a hlavně, ty jejich podmanivé hlasy. Vždy mi naskočila husí kůže.
"Yoonie, posloucháš nás?" Zeptal se Tae a položil si svou ruku kolem mých ramen. Zčervenal jsem.
"Promiň, co jste říkali?"
ČTEŠ
BTS oneshots 2 (boyxboy)
FanficVracím se zpět s oneshoty na přání! Objednávky na oneshoty přijímám do zpráv nebo do úvodu této knihy. Vše, co k vašemu oneshotu budu potřebovat se dozvíte v již zmiňovaném úvodu. ❤️