Drunk [JiKook] 18+

1K 35 1
                                    

Pro: Kaja9396

Top! Jimin
Bottom! Jungkook

Warning: gay sex, 18+, kinky shit, vulgarisms

Jimin's pov: 

Vodka, rum, whiskey. Všechny možné prázdné lahve od alkoholu se válely všude možně v mém pokoji, ale mě to nezajímalo. Ležel jsem v posteli a prázdně hleděl do stropu. Sám jsem netušil, kdy se z té deprese dostanu. 

S těží jsem se zvedl z postele a došel si do koupelny, abych vykonal potřebu a opláchl si obličej. Když jsem zvedl hlavu od umyvadla, uviděl jsem kruhy pod očima, mastné vlasy a naprosto strhaný obličej. Vypadalo to, jako bych zestárnul o deset let minimálně. 

Znovu jsem si lehl do postele a otevřel si nenačlou láhev vodky. Lokavě jsem se napil. 

Proč jsem se utápěl v depresi a alkoholu? Jednoduchá odpověď. Rozchod. Chodil jsem s Taehyungem něco přes rok, než jsem zjistil, že si našel jiného. Zlomilo mě to. Byl láska mého života. 

Bylo to týden od rozchodu a já se od té doby ožíral každý den, jen abych na něj zapomněl. Nepomáhalo to. Každou chvíli jsem na něj myslel čím dál tím víc. 

Najednou se místností ozvalo tiché zaklepání. Protočil jsem očima. 

"Dále," zamručel jsem a znovu se lokavě napil. Dovnitř vstoupil můj spolubydlící a nejlepší kamarád v jedné osobě, Jungkook. Kdybych nebyl zaslepen láskou k Taehyungovi, možná bych si i všiml častých náznaků toho, že mě měl JK radši, než jako kamaráda. 

"Hyung, víš, že je pro tebe špatné pít!" Vyjekl a já protočil oči, než jsem si znovu lahev přitiskl ke rtům, abych se napil. Najednou mi tu lahev vytrhl z ruky. 

"Vrať mi to!" Vykřikl jsem a zvedl se. Zapotácel jsem se, ale udržel jsem rovnováhu. 

"Nevrátím, dokud se nevzpamatuješ! Celý týden jsi tu zavřený a jenom chlastáš! Ani jsi pořádně nejedl! Mám toho dost!" Křičel na mě. Chytil jsem se za hlavu, protože byl až moc hlasitý. 

"Vrať mi tu flašku, nebo ti něco udělám a líbit se ti to nebude!" Vyhrožoval jsem. Rychle vyběhl s lahví v ruce ven z pokoje a já se rozeběhl za ním. 

"Ty smrade, vrať mi to! Nebudu se s tebou dohadovat, jsem starší, měl bys mě respektovat!" Zakřičel jsem za ním, když jsem běžel po schodech. Byl rychlejší, bohužel. Když jsem dorazil do kuchyně, stál u umyvadla a zbylý obsah vyléval do odpadu. 

"Co jsi to kurva udělal! Víš, kolik mě to stálo?! Do prdele, Jungkooku! Tímhle sis podepsal trest smrti!" Vykřikl jsem, lahev mu vytrhl z ruky a hodil do dřezu. Chytil jsem ho kolem pasu a přehodil přes rameno. 

"Teď jako uděláš co?" Vysmál se mi. 

"Nesu si tě do ložnice za to, co jsi provedl. Budeš pykat." Zavrčel jsem. 

Hodil jsem ho na postel a přišpendlil jsem mu ruce nad hlavou za zápěstí. 

"Co mi hodláš udělat? Znásilnit mě?" Trpce se zasmál. 

"Přesně to. Za tu lahev vodky, co jsi právě vylil," zavrčel jsem a pohnul se v bocích tak, že se naše chlouby otřely. Zavzdychal. 

"Udělej to, hyung. Vybij si na mně zlost. Vím, že chtěl jen vanilkový sex. Vydržím to. Udělej to." Zašeptal a díval se mi do očí. V těch jeho byla slast a starost o mě. A špetka strachu, protože nevěděl, čeho jsem schopný. 

Naklonil jsem se k němu a spojil naše rty. Bylo to o mnoho lepší, než jsem si představoval. 

Sám jsem nevěděl, co mě to napadlo. Asi jsem byl až moc opilý a nemyslel jsem čistě. 

"Uvidíš, baby boy, co daddy dokáže." Zašeptal jsem mu proti rtům. 

Znovu jsem se zhoupl v bocích a on mi vzdychl do polibku. Užíval jsem si to, že se jeho penis probouzel k životu. 

"Svlékni se," poručil jsem a pustil jeho ruce. Udělal to, oč jsem ho požádal. Svlékl si i ty zatracené boxerky, které mi bránily ve výhledu na jeho perfektní zadeček. 

"Na všechny čtyři a roztáhni si zadeček, ukaž mi, co nabízíš," vydechl jsem a on tak udělal. Mezitím jsem se svlékl i já. 

Plivl jsem na jeho dírku, která vypadala tak sladce. Musel jsem ochutnat. Sehnul jsem se a jazykem obkroužil ten kroužek svalů. Vzdychl. 

Navlhčil jsem si slinami prst a jemně ho do jeho dírky strčil. Začal jsem s ním pomalu pohybovat, než jsem přidal další prst. Různě jsem s nimi kroutil a roztahoval je od sebe tak, abych si ho připravil na svou chloubu, která rozhodně nebyla malá. 

"Zajezdi si na mně, baby boy," vzdychl jsem a opustil svými prsty jeho nitro. Tak moc jsem se těšil na jeho ouzkou dírku. 

Lehl jsem si a on si na mě nasedl. Pomohl jsem mu tím, že jsem se navedl na jeho vstup a on postupně klesal dolů. 

"Ah, daddy," vzdychl a v očích jsem mu viděl slzy. 

"Shh, zvykneš si," zašeptal jsem. Pomalu se začal pohybovat nahoru a dolů. 

"Lehni si na mě a roztáhni si rukama zadeček," poručil jsem šeptem. Nalehl na mě a roztáhl půlky od sebe. 

"Daddy, už budu," popotáhl. Zrychlil jsem své tempo. Nejspíš mu ani nepomáhalo to, že se jeho penis třel o mé bříško. S hlasitým vzdychem jsme se udělali společně. 

"Miluji tě, hyung," zamumlal, když ležel na mně s mu chloubou v něm. Překvapeně jsem se na něj podíval. 

"M-miluješ?" Zakoktal jsem. 

"Už dlouho, mrzí mě, že ti to s Taehyungem nevyšlo. Ale máš tady mě, sice nejsem jako on, ale můžu ti dát to, co ti on nedal. Celé své srdce." Přiznal a zčervenal. Mlčel jsem. 

S povzdychem se ze mě zvedl a začal se oblékat. Viděl jsem v jeho očích slzy, tentokrát smutku. 

"Risknu to. Jestli dokážeš mé srdce slepit, risknu to. Pojď sem," řekl jsem jemně a posadil se. Přišel ke mně a já si ho posadil na klín. 

"Dej mi čas, abych se do tebe zamiloval, nic víc nepotřebuju." Zašeptal jsem a políbil ho. Tentokrát romanticky. Procítěně. 

"Dám. Miluji tě, hyung," objal mě a oba jsme si lehli na mou postel. Poté jsme usnuli. S prázdnými žaludky, ale šťastní. 

______________________________________________________

Snad se líbilo! :) 

BTS oneshots 2 (boyxboy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat