Warning: soulmates au
Jimin's pov:
"Jimine! Konečně jsi doma! Kde jsi byl tak dlouho? A proč jsi mokrý?" Zeptal se mě můj bratr Namjoon. Padl jsem mu kolem krku a konečně se rozbrečel."Shhh, nebreč. Pojď, usušíme tě a pak mi všechno povíš," řekl jemně. Jen jsem přikývl.
"Nikdy si nikoho nenajdu. Všechno vidím v černobílé. Proč nemůžu najít svou spřízněnou duši? Ty jsi si našel Jina. A jste spolu šťastní. Proč nemůžu i já?" Vzlykal jsem mu do trička.
"Jiminie. Podívej se na mě. Jednou se tvoje spřízněná duše najde. Věř tomu." Usmál se, než mě odtáhl do koupelny, kde mi napustil vanu a donutil mě se svléknout.
"Vykoupej se. Půjdu udělat něco k jídlu, abys nešel spát hladový. Budu v kuchyni nebo v obýváku." Oznámil mi, než za sebou s tichým cvaknutím zavřel dveře.
O půl hodiny později jsem vylezl, usušil se a oblékl se.
Vešel jsem do obývacího pokoje, kde Namjoon s někým telefonoval.
"Ne, nechoď. Akorát by si připadal špatně. Je to pro něj těžké. Zkusím jeho myšlenky odehnat někam jinam. Měj se, zítra se uvidíme," řekl druhé osobě a zavěsil. Usoudil jsem, že volal s Jinem.
"Uhm," odkašlal jsem si, abych získal jeho pozornost.
"Oh, už jsi tady. Bál jsem se, jestli ses náhodou neutopil," zasmál se.
"Na to fakt nemám." Zamumlal jsem sarkasticky.
"Pojď, sedni si." Usmál se. Posadil jsem se a on pustil nějaký film, který jsem skoro ani nevnímal. Myšlenkami jsem byl jinde.
Ani jsem se nenadál a v polovině filmu jsem svému hyungovi spal hlavou v klíně, zatímco on mě hladil ve vlasech.
"Dobrou noc, Jiminie." Zašeptal, než jsem se poddal spánku úplně.
O dva týdny později:
"Jiminie, mohl bys otevřít dveře? To bude Taehyung, má mi vrátit knížku, kterou jsem mu půjčoval! Já tu musím něco dodělat!" Zakřičel na mě Namjoon, když se domem ozvalo zvonění zvonku.Líným tempem jsem se došoural ke vchodovým dveřím a ještě pomaleji je otevřel.
Ovšem, najednou, jako by se můj svět vybarvil. Všechno jsem viděl jasněji a hlavně barevněji.
"Panebože," zašeptal ten kluk přede mnou. Byli jsme oba v šoku.
"Takže jsem tě našel." Řekl. Přikývl jsem.
"Jsem Taehyung," usmál se a podal mi jeho ruku na seznámení.
"J-Jimin," vykoktal jsem.
"Aww."
"Pojď dal, Namjoon je u sebe," oznámil jsem mu, ale zároveň jsem z něj nemohl spustit oči.
Jen přikývl, než odešel směrem k Namjoonovu pokoji.
"Takže on je moje spřízněná duše?" Stejně jsem tomu nemohl uvěřit.
"Jiminie, tohle je Taehyung, mladší bratr Jina," usmál se Namjoon, když oba dva přišli do obývacího pokoje, kam jsem se rozhodl si jít sednout.
"Já vím, už jsme se seznámili," usmál jsem se šťastně.
"Wow, tenhle úsměv jsem neviděl dlouho," zamumlal Namjoon. "Vzal jsi si drogy, nebo něco?" Zamračil se.
Protočil jsem očima.
"Nah, jen... Vidím barvy!" Zakřičel jsem.
"Vy dva jste spřízněné duše?" Podivil se. Oba dva jsme a Taehyungem přikývli.
"Kdo by to byl čekal. Já a Jin a teď vy dva. Asi to máme v krvi ty stejně spřízněné duše." Zasmál se Namjoon.
"Uvidíme se, Jiminie." Usmál se Taehyung a odešel. Opět bylo všechno černobílé. Posmutněl jsem.
"Hned, jak spolu budete mít první sex, tím se vaše duše spojí, tak budeš vidět barvy, i když s tebou neboj." Utěšoval mě Joonie.
"Díky, že jsi mi věřil, když já to nedokázal." Usmál jsem se a pohladil ho po ruce.
"Za málo. Od toho je rodina. Jdu zavolat Jinovi. Tohle musí vědět dřív, než Tae dorazí domů. A minochodem, zítra přijdou oba dva na večeři. Připrav si něco hezkýho. Abyste mohli to spojování duší nacvičit," zasmál se.
Jen jsem po něm hodil polštář, než konečně odešel k sobě do pokoje.
A já už začal vymýšlet outfity na zítřejší večeři.
Tenhle obrázek Joona žije v mé hlavě: nájem zdarma
Anyways, stále nemám tolik času na psaní ani překlady, ale snad se zítra po práci k něčemu dokopu. Snad se líbilo. Přijde mi, že píšu strašně, ale budu na tom pracovat. Přeci jen, moje slovní zásoba je docela doat omezená. A raději čtu poslední dobou v angličtině než v češtině. :)))))) Not ashamed tho.
Okay, mějte se krásně a snad zase brzy. :)
ČTEŠ
BTS oneshots 2 (boyxboy)
FanfictionVracím se zpět s oneshoty na přání! Objednávky na oneshoty přijímám do zpráv nebo do úvodu této knihy. Vše, co k vašemu oneshotu budu potřebovat se dozvíte v již zmiňovaném úvodu. ❤️