Herkese merhaba!
Kafamda HünFek senaryosu kurmaktan yorulduğumu fark edince yazıp rahatlama kısmına geçmek istedim.😅
Öncelikle diziden bağımsız kendimce,kendi penceremden Hünkar ve Ali Rahmet'in sevdasını yazmaya çalışacağım.Hikayemde Ali Rahmet'in ailesi yani Fekeli'ler Çukurova'nın en zengin ve köklü ailesi.Hünkar'ın ailesi Yamanlar (Adan Yaman yok hikayemde😂Hünkar'ın babasının soy ismi Yaman,bu yüzden Yaman ailesi) ise eski İstanbul zenginlerinden.Hünkar'ın babası batma noktasına gelince memleketleri Adana,Çukurova'ya dönüyorlar.Kafanızdaki şimdilik bu şekilde otursun,devamını hikayede anlatmaya çalışacağım.
Karakterler;
Yaman Ailesi;1)Hünkar Yaman-Vahide Perçin;Hünkar'ımız canımız karakter özellikleri dizideki gibi olacak.Öncelikle gençlik zamanlarından başlayacağız, o yüzden ilk kısımlarda gençlik halleri gözünüzde canlansın.
2)Filiz Yaman-Filiz Ahmet;Hünkar'ın kızkardeşi.Aile içi sorunlarından dolayı birbirlerine iyice kenetlenmiş durumdalar.Birbirlerine çok bağlılar.
(Arkadaşalar bulabildiğim genç fotoğrafını koydum.Hünkar'dan küçük,o şekilde canlandırın❤️)
3)Hikmet Yaman-Uğur Yücel;Hünkar ve Filiz'in babası.Aslen Çukurovalı fakat evlendiğinden beri memleketine hiç uğramamış,kimseyi de göndermemiş.İstanbul'da hayat kurup çok zengin olmuş fakat batma noktasında.Sert, otoriter,kendi doğruları olan bir karakter.Kızlarını da kendi çizdiği hayatta yaşatmak istiyor.
4)Zuhal Yaman-Nurgül Yeşilçay;Hünkar ve Filiz'in annesi,Hikmet'in eşi.Özünde çok iyi bir karakter fakat yaşadığı,zorlandığı hayat onu sert,mutsuz biri yapmış.Bunu dışa yansıtmak da istemiyor.İçi kan ağlasa bile güler yüzlü olmaya çalışıyor.Genç yaşta zorla istemediği bi evlilik yapmak zorunda bırakılmış .Kızlarını çok seviyor ama Hikmet Bey e de laf geçiremiyor.
Fekeli Ailesi
1)Ali Rahmet Fekeli-Kerem Alışık;Ali Rahmet'imiz de bilmediğimiz gibi.Genç hali Adana'nın en zenginlerinden ama karakteri aynı.Çok iyi,baştan aşağı edebiyat...Yine ilk zamanlarda gençlik hali gelsin gözünüzün önüne
2)Kenan Fekeli-Tamer Levent;Ali Rahmet'in babası.Harika bir baba.Adan'nın en zengin ailelerinden olmalarına rağmen çok mütevazı,çok mert,dürüst,eli açık bir beyefendi.Çok sevdiği bir oğlu,aşık olduğu bir eşi,çok güzel bir hayatı var.Hikmet Yaman ile çok eski dost.Çocuklukları Çukurova da berabere geçmiş.2)Güzin Fekeli-İpek Bilgin;Ali Rahmet'in annesi,Tamer Bey in eşi.Çok iyi kalpli,yardımsever bir hanımefendi.Mutlu bir yuvası var.Çukurova'nın öndegelen Hanımağası.
Şöyle bir toplu fotoğraf:) ;
Şimdilik karakterler bu şekilde.Ali Rahmet'e bir yakın arkadaş düşünüyorum.Onun dışında çok bi şey ekleyip kafa karıştırmak istemiyorum.Eklersem de uygun bir şekilde belirtirim.Kendi çapımda,kendi gözümden Hünkar Ve Ali Rahmet'i yazmaya çalışacağım sizlere . Sevgiler🕊❤️
-Süveyda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜVEYDA
FanfictionBu hikaye Çukurova topraklarında gönüle düşen bir sevda hikayesidir.Süveyda'nın gönül sevgisine uzanışıdır... Hünkar ve Ali Rahmet'in dillere destan güzel sevdasına benim penceremden bir bakış;