Zamanın Esiri

838 11 3
                                    

' Dünya'nın kaderini bile değiştirebilecek bir hırs '

Efsun , yorumcu , söz yazarı . Piyanist ... Güzel , zeki ve alımlı . İstediği her şeye sahipken ya o bu hayattan sıkıldıysa ?

Tesadüfen keşfettiği bir kaç kablodan oluşan bir cihaz ya onu ve tüm Dünya'nın kaderini değiştirirse ?

Kendini başka bir zaman diliminde bulması an meselesiydi . Çalıştırdığı makine onun tüm hayatını değiştirecekti .

Amerika'nın gelecekteki kaderi onun ellerindeydi . Tabi içindeki sönmez , tükenmez hırs onu yok etmeden önce o iyi olan kaderini seçmişti . Şimdi ise pürüzsüz bedenini bir hırs dumanı kaplamıştı . O zaman makinesiye oynamıştı . Bu oyuncağı artık kimse onun elinden alamazdı .

Peki ya William ne olacaktı ?

"Ona bakınca karanlık gökyüzünde güneş doğuyor , soğuk karların arasından kardelen çiçeği göğe yükseliyordu . Ona bakmak bir şahesere bakmaktı . Onun içindeki duyguların rengi benim içimdeki aydınlıkla birleşiyor ve birlikte bir resim oluşturuyorlardı . O benim şaheserimdi kimsenin değil . Birlikte bir resmi oluşturuyorduk ; ben onun ; resimdeki kalemi o ise benim kağıdımdı . Ne ben onsuz ne de o bensiz duramazdık . Onun gözlerinde bir eksiklik vardı . Benim gözlerimde fazlalık. Hayat bir kuş olsaydı ben bir kanat o ise diğer kanat olurdu .''

'Kötü ellere geçmiş bir zaman makinesinin hikayesi '


Her şey Efsun'un bir kol saati bulmasıyla başlar. Bir anda kendini garip bir yerde bulur. Bu yerde hacada metal bir top vardır ve topun üstünde isimler oluşmaktadır. İsmi çıkan kişi topu yakalayamazsa gardiyan o kişiyi öldürmektedir. Efsun bu çılgın oyunda hayatını kurtarmaya çalışırken 600 yıl gelecekte olduğunu ve bulduğu kol saatinin bir zaman makinesi olduğunu anlar. Sonraki zaman yolculuklarına Ali de katılır.

Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin