Gölgeler Diyarı çok kişi tanıdı bu zamana kadar. Çok lanete maruz kaldı ve çok kez yıkıldı. Ama hiçbir zaman Gölgeler Kitabı böylesine bir kehanet yazmadı. Hiçbir zaman dostluk ve aşk bu kadar tehlikeli olmadı.
*
Iraz Demir. Zeki, güzel ve çalışkan. Üç cümlesinden beşi bilimsel. Okuduğu bir makale sonucunda keşfettiği güçlerini sırf merakı yüzünden geliştirmek istiyor. Merak onun için her şeyden bir adım önde geliyor, tabii hayatına aşk dahil olana dek.
...
"Okumayı aşka tercih ederim doğrusu. Sonuçta bir sabah uyandığımda kitaplarımın beni terk etme gibi bir şansları asla olmayacak."
***
Alara Keskin. Güzel, güzel ve güzel. Ailesinden bulamadığı şefkati erkeklerin ilgisinde arayan bir kız. İçinde volkanlar patlarken dışarıda da camları patlattığını fark etmesiyle güçlerini geliştirmek istiyor. Yüzünden eksik etmediği maskelerini, kimsenin aşamayacağını düşünüyordu. Elbette aşkla tanışmadan önce.
...
"Sevemem ve sevilemem. Neden anlamak istemiyorsun? Sevgiye ve aşka yabancı taşıdığım kalp."
***
Peri Yıldız. İyimser, sevgiye aç ve beklenti içinde. Hayatında eksik olan şeylerin tamamlanması için çabalıyor. Kazara fark ettiği güçlerini, hayatına bir anlam katmak için geliştirmek istiyor. Ruhundaki eksikliği neyin tamamlayacağını bilmiyordu. Aşk ondan izinsiz kalbine sızdığında, cevabını sert bir şekilde almış oldu.
...
"Kitaplardaki gibi değildi aşk. Midemde kelebekler falan uçuşmadı, aksine göğüs kafesimin kalbime dar geldiğini hissettim."
***
Onlar bu yolcuğa hazırlar, peki ya siz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı