Dünyanın geleceğine yön vermek isteyen gizli teşkilatların varlığından bahsedilir. Ancak adı üzerinde "gizli teşkilat" oldukları için varlıklarından bahsedilmesine rağmen, haklarında kayda değer bilgimiz yoktur. Rüya Üstadları da tıpkı diğer teşkilatlar gibi dünyanın gidişatına yön verme çabasında olan, özel yetenekleri olan insanlardan oluşan bir teşkilattır. Kendilerine Rüya Üstadı demelerinin sebebi gizliliklerini korumak ve iletişim kabiliyetlerini artırmak için Rüya Alemini amaçları doğrultusunda kullanabilen bir teşkilattır. Rüya Üstadları asırlardır ellerinde tuttukları gücün büyük bir bölümü birkaç asır evvel, yine kendileri gibi özel yetenekleri olan düşmanları tarafından yok edilmiştir. Yeniden toparlanma ve güçlenme sürecine giren Rüya Üstadları, dünyanın içinde bulunduğu durumu değiştirmek için harekete geçmiştir. Ancak Rüya Üstadlarının savaş gücünün bel kemiğini oluşturan Avcı soyu güçlü bir büyünün etkisiyle özel yeteneklerini kaybetmiştir. Emir asırlar sonra büyünün etkisinden kurtulup soyunun özel yeteneklerini tekrar meydana çıkarmıştır. Avcı soyunu tekrar emri altında toplayıp, Rüya Üstadlarının eski ihtişamına dönmesi onun ellerindedir. Ancak düşmanlarının büyünün etkisinin bozulduğunu fark etmesi amacını gerçekleştirmesini güçleştirmektedir. Kendini büyük bir mücadelenin ortasında bulan emir ideallerinin ışığında amacına ulaşmaya çalışacaktır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı