Toprak uyanıyor; asırlar süren uykusunu bozarak... Gizem yaklaşıyor ufuktan; sakin ve kararlı... Gece gözyaşını siliyor pamuktan dolunaya; Dolunay kirleniyor usulca... Gözler yorgun, her biri usanmış; Ruhlar durgun, hiçbiri özgür değil... Nefes almak güçleşiyor lütuf diyarında, Korkaklar çoğalıyor; Alıp başını uzaklara gitmiş huzur, Zaman tükeniyor...
" ...Ölüm, ölüm istiyordu... Onu ölüme götüren her şey için! Ölümüne bağırıyor, ölümüne öfke saçıyordu. Sanki vücudundaki tüm kan beynine sıçramıştı. Gözleri kanla doldu, gözlerinin beyazı kıpkırmızı oldu. Bunu daha önce yaşamıştı, içinde öfkeyi arzulayan bir his vardı. Yeniden... Arzusunu bastıramıyordu, kanla dolan gözleri dönmeye başladı. Canı yanmadı, yanacak olan tek şey ona düşman olanlardı... Bir an için gözlerini kapadı. Göz kapaklarının içinde bir şeyler birikiyordu, sanki bedenindeki tüm güç gözlerindeydi, yeniden hissetmişti gücü... Güç, elindeki tek dosttu... "
Barlas ve Kıvanç annesiz babasız büyümüşlerdir. Kıvanç Zühre tarafından evlatlık alınmıştır. Barlas'a da büyük annesi sahip çıkmıştır. Büyük annesinin ani ölümü Barlas'ı sarsmıştır. Beraber kalırlarken, Barlas ilginç rüyalar görmeye başlar. Çevrelerinde ne olduğunu anlamadıkları şeyler dönüyordur. Gizemli postacı, ortadan kaybolan kağıtlar, bir anda ortaya çıkan garip insanlar... Bu arada Barlas ve sınıf arkadaşı Ecrin arasında garip bir çekim vardır. Her bölümde merak edeceğiniz olaylar acaba size başka diyarların kapısını mı aralayacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı