İŞGAL - GÖRÜNMEZLER

324 4 0
                                    

Görünmez bir 'büyücü ordusu' , dünyalıları büyücülerden korumak isteyen 'perdenin koruyucuları', savaşa dünyalıları hazırlayan 'gizli bir örgüt', aşk, aksiyon, macera bu romanda ne ararsanız var! 2648 yılında başlayan Dünya Savaşı 52 yıl sürer. Uzun süren bu savaşın ardından, kullanılan silahlar yüzünden yaşanacak yer kalmaz. Savaşmaya gücü kalmayan liderler bir antlaşma yapar ve Yeni Dünya devletinin temellerini atarlar. Nükleer silahların etkisi hala sürdüğü ve yeryüzünde yaşam sona yaklaştığı için, kocaman bir yeraltı ülkesi kurulur. İsyanları önlemek için katı kurallarla yönetilen bu devlet örgütlenmeye kesinlikle karşıdır. Bu yasaların esnetildiği tek gün Kuruluş Yıldönümüdür. O sene 200. yılını kutlayacak olan devleti büyük bir tehlike bekler. Şimdiye kadar kendi aralarında toprak ve para uğruna birbirini yiyen ülkeler, dünyanın ilk kurulduğu zamanlardan bir düşman ordusuyla karşı karşıya kalırlar. Asırlar önce yaşanmış bir aşktan doğan bu düşmanlıktan henüz kimsenin haberi yoktur. Düşman ordusu çok güçlüdür ve mistik güçlere sahiptir, üstelik görünmezdir. Yaşadıkları dünya bir gün göremedikleri varlıklar tarafından ele geçirilen insanlar ,bir savunma örgütü kurarlar. Bu örgüt devlet tarafından hoş karşılanmaz ve insanlar iki cephede birden savaşmak zorunda kalırlar.O zamana kadar büyünün ve büyücülüğün yalanlığına inandırılmış dünyalılar bu savaştan galip çıkabilecekler mi? Görünmez bir büyücü ordusuyla başedebilecekler mi?

Hem bilim kurgu hem fantastik hem büyü hem doğa üstü... Sizi bilmem ama ben devamını çok merak ettim.

Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin