Ruana (Okyanusun Kalbi)

338 10 4
                                    

Görenlerin aklını başından alırdı. Ona dokunabilmek için her şeyi feda etmeye hazırdılar. Eller bir kez pürüzsüz ama bir o kadar keskin çizgilerde dolaştığında tüm benlik bir efsuna kapılırdı. Duyu organları körleşir duygular hissizleşirdi. O temas bir kez yaşandı mı ruhun pırıltılara karışır gökyüzünün maviliğinde silikleşirdi. Geriye senden sadece kadim bir lanet kalırdı. Titanic filmi ile tanınan ancak tarihi çok eskilere dayanan Okyanus'un Kalbi 'Mavi Elmas' Osmanlı padişahlarından II.Abdulhamit hana aitti. Yıllarca saklanan bu sır Nadin Sultanın yazdığı kitapta ifşa oldu. II.Abdulhamit hanın torunu olan Nadin Sultan tarihin karanlıklarında gizli kalmış pek çok sırrı gün yüzüne çıkardı. Üzerine lanet okunan Mavi Elmas bilinen yolculuğunda Hindistan' da büyük Buda heykelinden Fransız gezgini Jean Tavernier' e, kraliçe Marie Antoinette' den İngiliz banker Hope'a, Rus prensi Kanitovsky' den Yunan Simon Monkaricies'e oradanda II.Abdulhamit Han'a ulaştı ve hepsinin hayatında yıkımlardan başka bir şey bırakmadı. Peki güzeller güzeli Mavi Elmas'ın Kara Elmas olduğu kadim yolculuğu... Orada neler oldu dersiniz? Yüce Olympos tanrılarının aralarındaki rekabet ve atışmalar İnsanoğlunun varlığına sebep oldu. Onlar birbirleriyle gümüş atlarını yarıştırırlarken başıboş bırakılan insanoğlu karanlık kaosa mahkum oldu. Üstelik tanrılara bu kadar benzeyen bu varlıklar Olymposta nice sarsıntılar yaşattı. Tanrılar gövde gösterilerini dört elementle taçlandırdılar. Ruana - İrya - Doria - Anio... Su - Ateş - Toprak - Hava... Yıldırımlarının efendisi Zeus güzeller güzeli dört bakirenin kalplerine vurduğu dört mühürle insanoğluna ikinci bir şans tanıdı. insanoğlunun şansı kutsal bakirelerin lanetiydi sanki... Aysuda biliyordu son hiç bu kadar huzur olmamıştı.

Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin