Akéi

621 13 3
                                    

Bazı imkânsızlıklar vardır. Geleceği bilememek gibi...

Peki o zaman neler oluyordu ona?

Deliriyor muydu yoksa?

Belki de halisülasyon görüyordur?

Halisülasyon : olmayan bir şeyi görmek değil mi?

Ama onun gördüğü şeyler tek tek gerçekleşiyordu.

Nasıl bir karmaşaydı bu?

Dünü tekrar yaşayıp bugünü hatırlamamak mümkün müydü yoksa?

'Geçmişi ve geleceği arasında sıkışıp kalmış bir SOİ çömezinin kalbinize dokunacak hikâyesi...'

*Kesit*

Gökten tek tek inen yağmur , hızını arttırmış bir şekilde yere kapaklanıyordu. Etraftaki o müthiş sessizlik garip bir şekilde sahiplenmişti bu senfoniyi. Genç kız rüzgârın tesiriyle savrulan saçlarını tuttu. Ağlıyordu... Garipti her şey , fazlasıyla garip. Şiddetlenen rüzgâra boğuk sesler eşlik etmeye başlamıştı . Duyuyordu , duyuyordu fakat anlayamıyordu...

Gökyüzü aniden aydınlanmıştı o an. Ardından kulakları sağır edebilecek kadar gür bir ses sarmaladı her tarafı. Bağırdı genç kız , boğazı yanıncaya dek...

Metale vuran yağmur damlaları , tıpır tıpır sesler çıkartıyordu. Bu düzenli ses , Elouise 'yı uykusundan uyandırmaya yetmişti. Gözlerini kısarak açıp pencereye doğru baktı. Hava aydınlanmaya başlamıştı ; fakat hâlen sabah olmuş sayılmazdı. Dışarısı alacakaranlıktı. Elouise , ağır haraketlerle yerinden doğruldu ve şaşkın şaşkın , pencereye bakmaya devam etti. 'Yağmur !' dedi sessizce.


Bir odada uyanan geçmişiyle ilgili hiçbir şey hatırlamayan bir kız... Belki ona bunları yapanların tek bir amacı var. O da Akei'nin nerede olduğunu öğrenmek. Farklı dünyaların hatta farklı bir dilin geliştirildiği hayal gücü yüksek hikayeleri seviyorsanız mutlaka göz atın.

Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin