Lacivert

242 8 1
                                    

Karşılaşması imkansız iki insan. Ailesinden kaçan 21 yaşındaki tıp öğrencisi Beren, tüm cesaretini toplayıp yeni bir hayata başladığı gün çok gizli bir birlik için çalışan özel yeteneklere sahip ajan James ile karşılaşınca hayal ettiği yeni hayat bambaşka bir boyut alır. James için Beren; görevi esnasında ayağına takılmış küçük bir taş kadar değersizken, görevinin gerektirdiği şekilde onu öldürmemesi, ikisini de merak ve tutku dolu bir maceraya sürükleyecektir... "Utançtan kızaran yanaklarımı gizlemeye çalışarak yüzüne baktım. Bana ne yapacaktı? Aynı çeviklikle cebinden keskin olduğunu farz ettiğim bir bıçak çıkarttı. Ağzım çığlık atmak için aralanırken kolumu kavradı. "Sakın." Sözleri uyarıdan çok emirdi. "Lütfen yapma James, özür dilerim" yalvarmıştım. Ve ilk defa ona adıyla seslenmiştim. Ben gözlerine bakıp merhamet dilenirken bedenimi bir soğuk dalgası ele geçirdi. Aynı anda bir yırtılma sesi de onu takip etti. Lacivert tek bir el hareketiyle üzerimde ne varsa gövdemden yukarı doğru ortadan ikiye ayırmıştı. "Bırak beni manyak! Ne yapıyorsun?" Korkuyla haykırdım. O aldırış etmedi. Omuzlarımdan iki parçaya ayrılan kıyafetleri yine bir çırpıda çıkardı."

Birden çok türü içinde barındıran bir kitap...


Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin