Cennetin Gölgesinde

345 4 1
                                    

Sonra... Sen... Sen bana gözlerini açtın! Tüm o acı içinde inleyen insanların çığlıkları bir anda sustu. Sanki cehennemin alevleri söndü Becca! Ve o zaman anladım ki bu gezegenin bulanık aynasını yıkayan tek şey bir insanın başka bir insanı sevebilmeyi başarmasıymış. Kendinden başka birisinin nefes alıp verişini saymak Becca. Bu öyle büyük bir yük ki bunu içinde taşıyabilen birini affetmemek mümkün değil. Birini sevmekle geri dönüşsüz bir tövbe arasında, insan ruhunun arınması için hiçbir fark yok meleğim. Burası, bu gezegen... Tüm su kaynakları kesilmiş, kurumaya bırakılmış bir cennetin yansıması gibi ve sen bana her baktığında, adımı sesinin tonunda her duyduğumda ve Becca bana her gülümsediğinde benim yüreğimden bu cennete hayat suyu pompalıyorsun. Becca Ann Levi seni seviyorum, seni yüreğimi tekrar ve tekrar yarata yarata seviyorum! Senin iyi, güvende ve mutlu olman için cehennemde yanarım!4 yaşında, yaşadığı yetimhaneden alınarak İstanbul'dan Kopenhag'a getirilen küçük bir kız çocuğu... Bakışlarını karanlığa boğan gerçeği öğrendiğinde artık o kadar da "kimse"siz değildir. Fakat şu an onun olan, sahip olduğu tüm o hayat belki de onun için çizilmiş olana adım atacağı ana kadar sunulan sahte bir cennettir!Peki ya öyle değilse!! Yapılması gereken tek şey durduğumuz yeri değiştirmekse?!!!

Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları TanıtımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin