Bir süre aktif olamadığım için özür dilerim. Mükemmel hikayeler tanıtmaya devam ediyorum.
İnsanoğlu, kendi sonunu kendisi getirdi.Şereften mahrum on kişilik insan grubu kendi gezegenlerini, başka gezegenlerden buraya gelen Roxie isimli türe satacak kadar alçaklardı. Roxieler, kendileri için çalışan on kişi dışında, tüm insanlığa, herkesin ölümünü emreden bir işgale başladı.İşgale zemin hazırlayan, ademoğlunun daha fazla para ve yönetim arzusuydu.Sadece on üç kişi kaldık, o şerefsiz insan parlamentosu ve gittikçe gezegenimizi sahiplenen Roxie ırkına karşı savaşan on üç kişi. Ve Roxie ırkı, yanlarında bir ırk daha getiriyor: Chelenoe. En azından onların gelişine engel olursak, bu direnişimizi daha kolay bir hale getirecek.Adım Kelsey, on altı yaşında, yıllar önceki genç kızlar gibi erkek arkadaş bulmak yerine; galaksiler ötesi yaşayan canlılarla kıyasıya savaşmayı seçtim. Ailemden annem dışında herkesi, Roxielerin "Yeniden Yapılandırma" olarak adlandırdıkları katliamda kaybettim. Ve on üç kişilik bir grup bile olsak, and içiyorum ki günün birinde gezegenimi, yine benim türümün eline vereceğim. Gerekirse canımı verme pahasına and içiyorum.Bu bir savaş.İnsanlığın var olma mücadelesi.Bu, kaybedilenlere tekrardan sahip olmak için bir baş kaldırı.Ve bu, bir direniş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı