Bir mühür ve ardından gelen karanlık bir kehanet... Torn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüştü ama bu sakinlik kehanetin alametleri gerçekleşmeye başladığında bozulmuştu.
Kehanet alametlerinin başlamasının sebebi galaksinin Veliaht Şehzadesi Lasenter ile Alast Soyunun mensubu olan Büyücü Dara'nın ilişkilerinden bir bebek beklemeleriydi. Kehanetin karanlık diye nitelendirdiği bebeğini korumak için Büyücü Dara galaksiyi terk etmiş ve kendine Dünya'yı yurt edinmişken doğan bebeğine Clara adını koymuştu.
Clara Dünya'ya göre 20. yaş gününü doldurduğunda Beşen Yeri'nin mührü çatlamış ve o çatlaktan karanlık usul usul yayılmaya başladığında kurtuluşları sadece Clara'dan geçiriyordu.
Torn bir cüce galaksidir. Bu galakside üç sistemin onlarca gezegeninde yaşam vardır. Krallarla yönetilen bu gezegenler, krallar tarafından mühürlenebilmektedir. Yıldıza en uzak ve ışık almayan soğuk gezegenlerde yaşayan halkın isyan etmesiyle galakside karanlık çağ başlar. Cesur bir kralın bu gezegenleri mühürlemesiyle tekrar aydınlık çağ başlar. Bir gün bir kahin, bir büyücüden doğacak bir çocuğun karanlık çağı başlatacağı kehanetinde bulunur. Böylelikle galakside büyücü avı başlar. Hem bilim kurgu hem de fantastik bir hikaye. Ben okumaya devam edeceğim. Siz de beğendiyseniz link ilk yorumda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı