~ " Üzgünüm , ya sana bunu yapacağım ya da kendime. Ama hayatı kendime zehir etmektense tanımadığım birine etmeyi tercih ederim. Tekrar özür dilerim. Umarım bundan sonraki dönüşümcü hayatında başarılı olursun. Zaten tek şansın var. Ya yap , ya da öl. İyi şanslar ! " ~"-Kİmdi bu arabasını sahipsiz bırakıp giden kişi ? Beklemek için vaktim yoktu , zaten işe geç kalıyordum ! Şimdi tamamıyla mahvolmuştum. Tam o sırada en azından seslenmem gerektiği aklıma geldi. "Bakar mısınız?" ses yok."Bu araba kimin , işime geç kalıyorum !" yine ses yok. Bunu yaklaşık beş altı kes tekrar ettim. Ve en son sabrımı zorladı , ve arabanın kaputuna tekme attım. "Lan gelip çeksene arabanı !" diye çığırdığımda arkadan oldukça kalın ve ürkünç bir erkek sesi geldi."Bana mı dedin birader ?" arkamı dönmem ile bir WWE güreşçisi tipli bir adam ile karşılaşmam bir oldu . İşte her şey o anda oldu. Adamın yüzü en başta bana normal gelirken birden yüzü bir zombiyi andıracak derecede çukurlaştı , gözleri küçüldü ve yuvalarından fırladı , dişleri karardı ve yüzü mosmor kesildi. Ve o anda kolumun sabah ki ağrısı iki katına çıktı . Kolum zonkluyordu. Kol zonklarmıydı? Benimki zonkluyordu işte. Ben adamın yüzünü korku ve hiddet ile incelerken adamın sesi beni böldü "Bir sorun mu var kardeşim niye öyle bön bön bakıyorsun ?" Evet bir sorun var ama ben sana bunu nasıl anlatayım ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı
RandomWattpad Fantastik ve Bilim Kurgu Kitapları Tanıtımı