Tanıtım

375 15 0
                                    

Bunu da okuyun... Üvey evlat muamelesi yapmayın lütfen... Tabi oy ve yorum da bekliyorum. Bölüm bugün veya yarın gelir... Öptüm cınıms...

- - - - - - 

En yüksek çığlıklarımız susmalarımız değil midir aslında? İçin çığlık atarken dışarıdan hiçbir şey belli etmezsin ya hani. Çığlıklarınız sizi siz yapanlardır. Bazı insanlar çığlıklarını dışarıdan belli ederler. Bazı insanlar ise çığlıklarını içlerinde yaşarlar. 

Merhaba ben Kayla. İsmimin anlamı temiz, saf. Fakat ben ismimin anlamının yanından bile geçmiyordum. Ben hani okullarınızda olan büyük sürtüklerdenim. Ailem yok. Belki de var bilemeyeceğim. Fakat ben yetimhane'de büyüdüm. 10 yaşındayken yetimhaneden kaçtım. Şuan 19 yaşındayım. Hayatım biraz karmaşık ama size biraz bahsedebilirim.

Ben normalde Ankara'da bir yetimhanedeydim. Fakat kaçınca beni bir aile yanına aldı. Onlar İstanbul'da yaşıyordu. 17 yaşındayken onlardan ayrıldım ve kendime bir iş buldum. Barda şarkı söylüyordum. Parası gayet iyiydi ama bir şartla... Şartı bir çoğunuz tahmin ediyorsunuz. Sürtük olmak.

Paralarımı biriktirip kendime bir apartman dairesi tuttum. Bir süre orada yaşadım. Hayal Koleji'ne gidiyordum. Orada Ege diye bir çocuk vardı. Bir süre birbirimize acımasızca oyunlar oyanadık. Birbirimize zarar verdik. Ben delirme aşamasındayken beni İzmir'de ki bir Tımarhane'ye yatırdılar. Orada üç senemi geçirdim ve şuan İstanbul'a tekrar dönüyorum. 11. sınıftan devam edeceğim. Çünkü üç yıl kaybettim. Hayal Koleji'ne devam edeceğim. Tabiki de oyunlardan pes etmedim. 

Kayla Taner oyuna geri döner...

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin