SÇ- 1. Bölüm

246 10 0
                                    

Selam arkadaşlar... Yine ben... Biliyorum bölüm geç oldu ama bölüm içime sindi. Okuma sayısı ve oylar çok düşük. Lütfen eğer okuyorsanız oy ve yorum da yapın. İyi ve kötü eleştirilere açığım. Sizleri seviyorum...

Multimedia; Alya

- - - - - - - - - - - 

Yeni evime geldiğimde direkt odama çıktım. Odam siyah ve kırmızı renkten oluşuyordu. Hiç oturmadan valizimin içindeki kıyafetleri dolabıma yerleştirdim. Zaten kıyafetlerimin yarısından çoğu buradaydı. Ben sadece iki valiz getirmiştim. Onları yerleştirdikten sonra üzerime siyah geceliğimi girip yatağıma yattım. Saat sabahım dokuzuydu ve benim çok uykum vardı.

- - - - - - - - - - 

Gözlerimi açtığımda havanın kararmış olduğunu fark ettim. Gözlerimi ovuşturdum ve etejerin üzerinde duran telefonumu -Iphone 6- elime alıp saatine baktım. 22.30 hala bara gidebilirim. Ayağa kalktım. Banyoya ilerledim. Kısa bir duştan sonra odama geldim. Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra dolabımın karşısına geçtim. Siyah ultra mini şortumu ve üzerime Jack Daniels tişörtümü geçirdim. Tişörtüm sıfır kol ve boldu. Saçlarımı düzleştirdikten sonra ayağıma siyah platform topuk ayakkabımı giydim. Boy aynasına yaklaştım. Koyu bir makyaj yaptıktan sonra cebime bir miktar para, telefonumu ve arabamın anahtarını alıp aşağı indim. Evimden çıkıp arabama yerleştirdim. Arabamı hızla önceden şarkı söylediğim bara sürdüm. Kısa bir süre sonra bara geldiğimde arabamı park edip hızla bara girdim. Koltuklardan birine oturdum ve bira söyledim. Kısa süre sonra büyük bardakta olan biram geldi. İnsanlar deli gibi dans ediyorlardı. 

Bir süre oturduktan sonra "Vay vay vay." diye bir ses duydum. Başımı sağ tarafa doğru çevirdiğimde Ege'yi gördüm. Yüzüme alaycı bir ifade yerleştirdim. "Özlemişim." dedim. "Nerelerdeydin?" dedi alayla ve yanıma oturdu. "Seni ilgilendirmiyor." dedim soğuklukla ve biramı ağzıma götürdüm ve büyük bir yudum aldım. "Woav sert kız." dedi. "Ege gider misin başımdan?" dedim sakinlikle. "Özledim güzelim seni." dedi ve elini çıplak bacağıma sürmeye başladı. 

Ne kadar birbirimize acımasızca oyunlar oynasakta yüzlerce defa brilikte olduk. "Ne yazık ki benim gitmem gerekiyor." dedim ve ayağa kalktım. Barmenin oraya ilerlerken biri beni kendine çekti. "Özledim diyorum seni güzelim." dedi. Arkamı döndüm. Beni iyice kendine yasladı. Kulağına doğru fısıldadım. "Ben de seni özledim yakışıklı." dedim. Kulağından ayrıldıktan sonra "Ama olmaz." dedikten sonra geri barmenin masasına doğru ilerledim. Bir süre de burada içtikten sonra sarhoş olmaya başladığımı fark ettim. Yalpalayarak ayağa kalktım ve lavaboya doğru ilerlemeye başladım. Lavaboya girdim. Elimi ve yüzümü yıkadım. Aynadaki görüntüme baktığımda makyajımın aktığını gördüm. Sallamayıp lavabodan çıktım. Çıkmamla duvara yapışmam bir oldu. Hiçbir şey demeden dudağıma yapıştı biri. Bu tadı herşeyden çok sevdiğimi biliyordum. Bu yüzden karşılık verdim. Zaten Ege'den başka biriyle birlikte olmadım. 

Öpüşmemiz hızlandığında bacaklarımı beline doladım. Beni barda bulunan odamıza taşıdı ve yatağa yatırdı.

- - - - - - - - - - - 

Gözlerimi yorgunlukla açtım. Başımda inanılmaz bir ağrı vardı. En azından sarhoş olunca bilincimi kaybetmiyordum. Ayağa kalktım. Yerdeki iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim. Odada bulunan banyoya girdim. Bugün okul vardı. Kısa bir duştan sonra burada olan bornozumu üzerime geçirdim. Odaya girdiğimde yatakta otumuş sigara içen Ege'yi fark ettim. Elinden sigarayı alıp derin bir nefes çektim ve geri ona verdim. Dumanı üfledikten sonra ona döndüm. "Umarım bu odada başka kızlarla sevişmemişsindir." dedim. "Sen yokken bu odaya dişi sinek bile girmedi." dedi. Gözlerimi devirdim. "Genelde ben onlara gittim." dedi. Tekrar ve tekrar gözlerimi devirdim. Burada bir sürü kıyafetim vardı. "Bugün okul var." diye mızmızlandım. "Bende geleceğim." dedi. "Sen daha bitirmedin mi?" diye sordum. "Dondurdum ve dün açtım." dedi. "Yani sende lise 3'sün." dedim. "Aynen öyle." dedi ve ayağa kalktı. Yerdeki boxerını üzerine geçirip banyoya ilerledi. Bende dolaptan siyah dantelli iç çamaşırlarımı çıkarıp üzerime geçirdim. Siyah dar paça pantolonumu üzerime geçirdim. Üzerime beyaz içimi belli eden sıfır kol tişörtümü giydim. Tişörtümün önünü pantolonumun içine soktum. Üzerime kot gömleğimi geçirdim. Kol düğmelerini kapatmadım. Ayağıma siyah topuklu butilerimi giydim. Aynanın karşısına geçtim. Saçlarımı taradım. Banyoya girdim. Ege hala banyo yapıyordu. Kurutma makinesini aldıktan sonra geri odaya döndüm.

Saçlarımı kuruttum. Bu sırada belinde havluyla Ege geldi ve giyinmeye başladı. Bende dolaptan siyah büyük çantamı aldım ve içine makyaj malzemelerimi paramı, arabamın anahtarını ve telefonumu içine attım. "Ben gidiyorum." dedim ve odadan çıktım. Bardan çıktıktan sonra arabama bindim ve Hayal Koleji'ne doğru sürmeye başladım. 

Okulun önüne geldiğimde arabamı hızla park ettim. Arabadan inip okulun bahçesine girdim. 

"Aaa bu Kayla Taner değil mi?" 

"Geri mi dönmüş?" 

"Ege'de bu sene başlayacak." 

Gibi daha bir sürü konuşma geçti. Ben ise hiç takmadan okula girdim. Haa bu arada size söylemem gereken bir şey var. Okulda Ege'yi seven ve Ege'nin de sevdiği bir kız var. Aklınızda ki soruyu cevaplayayım sürtük değil. Bakalım o hala bu okulda mı? 

Müdürün odasına girdim. "Kayla Taner döndü demek." dedi genç müdürümüz. "Uzatma ve sınıfımı söyle." dedim. "11/A" dedi. Hiçbir şey demeden odadan çıkıp zaten önceden yerini bildiğim sınıfa çıktım. "Aaa bizim sınıftaymış." 

Gibi yine bir sürü cümle...

"Kapayın çenenizi ve önünüze dönün." diye bağırıp herhangi bir sıraya oturdum. Bu okuldaki -ve dışarıdaki- insanlar genelde benden korkarlar. Sıramda telefonumla ilgilenirken birden sesler keslince sınıfa kimin geldiğine baktım. "Ege ve Alya çifti." dedim alayla. Alya Ege'nin sevgilisi. Ege göz kırpıp benim bir ön sırama oturdular. Alya'nın benim okula başladığımdan memnun olmadığını fark ettim ama umrumda mı? Tabi ki hayır. 

Elimdeki telefona dikkatimi verdim. Bu sırada içeri biri girdi. Herkes ayağa kalktı. Ben kalkmadım. "Ben yeni edebiyat öğretmeniniz Bartu Akan." dedi. Başımı hızla ona döndürdüm.

"Hoş geldiniz Ege Kara ve Kayla Taner."

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin