ali : Şşş.. açiye beni ispikleme bak güvendim sana ben :))
nazlı : onu duyguya kahve sözü vermeden düşünücektin canım...
ali : kıskanıyosun işte yani ne bu inkar..
nazlı : banane ya allah allahhh. istersen git şimdi iç duyguyla kahveni ne kıskanıcam..
ali : Tamam :) (kalkmaya yeltenir)
nazlı : (kolundan çekerek geri oturtur) saçmalama otur şuraya..
ali : kıskandığını itiraf et :)
nazlı : KISKANDIM !!! mutlumusun..
tabi senin için hava hoş.. normalde senin beni ikna etmen gerekirken ben peşinden koşuyorum kaç haftadır.. ama ali yiğit beyefen-ali : sende gelsene ?
nazlı : ha.. ne ?
ali : hastaneyi dert etme, patron ben deilmiyim zaten :) yarın sana, bana iki şer gün izin beraber izmire gidelim hı?
nazlı : **
Öncelikle beni takip ederek yeni bölüm duyurularından haberdar olabilirsiniz... takip pleysss
YENİ BÖLÜMOkumaya başlamadan önce vote atarsanız sevinirim♡
nazlı : ciddenmi ?
ali : evett. neden şaka olsunki.. hem orda bişeyleri açıklığa kavuştururuz diye düşünüyorum..
nazlı : b-ben.. olur tamam :)) gidelim
ali : (sevinçle bağırır) Yesss be..
nazlı : (güler) yes :)
(telefon sesiyle irkilir) açi mesaj atmış.. "eve geldim yoksunuz" yazmış hadi gidelim kalkda..ali : eve gitmeden pizza alalım.. canım acayip çektii..
nazlı : peynir, zeytin, mantar (güler)
ali : Ayynen öylee :))
alnaz pizzalarını paketletmiş ellerinde poşetlerle eve girmek üzereyken, içeriden açelyanın ağlama seslerinin geldiğini duyduklarında, ali kapıyı kırarcasına açıp kendini içeri atmıştı..
ali : (koltuğun önüne diz çöker) açelya noldu? açi bişeymi oldu söylermisin..
açelya : (ağlayarak) alii de-demir
nazlı : bişeymi oldu demire açelya sakince anlatırmısın kuzum bak lütfen..
açelya : ayrıldık bi- biz (ağlamaya dewamkee).
ali : neden peki?
açelya : gö-gözümle gördüm ben.. aldatıyomuş beniii..
ali : (sinirlenir) nerde şimdi ?
açelya : bilmiyorum..
ali : tamam ağlama artık açelya..
(nazlıya döner) ben çıkıyorum açinin yanında kal.. çok geç gelmem merak etmeyin beni..nazlı : (önüne geçer) dur nereye gidiyosun..
ali : korkma bişey olmaz demirle konuşucam bi.. (evden çıkar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Señorita (AlNaz)
Fanfiction📌Mucize doktor hayali sahne kitabıdır... ~AlNaz\ ~AçDor\ 📌Nazlı: Ben Ali'yi bırakmam bir daha asla bırakmam... 📌Ali: Ben seni bir kere buldum bir daha da bırakmam nazlı benimle evlenirmisin...