ali : NAZLİ İYİMİSİN!nazlı : Kranp girdi karnıma galiba bişey yok.
semih : ADİL DUYUYOMUSUN ÇOCUKLARINI! BAK SON ŞANSIN!
açelya : ALİ ÖZÜR DİLERİM DEDİM BİŞEY SÖYLE!
ali : HİÇ KIRILMADIM SANA! SADECE BİRAZ KIZMIŞTIM! CANIMSIN KIZIM SEN BENİM BEN SANA KÜSEBİLİRMİYİM DE HİÇ YERİ DEĞİL ŞUAN!
semih : İKİİİ!
açelya : (gözlerini kapatarak) teşekkür ederim.
doruk : LAN ALİİİİ !
ali : KES SESİNİ DORUK!!!
AÇELYA BANA BAK! HİÇ BİŞEY OLMIYICAK AÇ GÖZLERİNİ!semih : (gülerek) DUYGULANDIRDINIZ BENİ! NEYSE ADİL BUNU SEN İSTEDİN KIZINLA CEHENNEMDE GÖRÜŞÜRSÜN!
ali : Yaşatmam seni!
semih : BİR! VEEE... FINİSH!
doruk : HAYIIIRRRRRRRRRRR!
YENİ BÖLÜM
🎬Beni takip ederek spoydırlardan ve duyurulardan haberdar olabilirsiniz...
SINIR 115 VOTE
🖤+ Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi?
- Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer.
Oğuz Atay
adil : DUR!
ali : (adile bakarak) Bir an gelmiyiceksin sanmıştım...
açelya : B- Baba!
semih : ADİİİLLL HOŞGELDİN! (önünü göstererek) GEL GEL ŞÖYLE ÇÖK SENDE!
(Kahkağa atar) Oo piti piti karemela sepeti! Hanginizden başlasam acaba.adil : Çocukları bırakıcaksın! Başbaşa halledicez sorununu!!!
semih : Hay hay efendim. Bana uyar! Sen varsan gerisi teferruat!
adil : Ali al nazlıyı açelyayı, doruğu kaldırıp çıkın burdan!
nazlı : (karnını tutarak) Ağhhhhh!
ali : Nazlı! (yanına yaklaşıp kolundan tutarak destek olur) Elini karnından çekermisin bi muayene edicem.
nazlı : Ahh Ali! Ç- Çok fena!
semih : ÇIKIYOSANIZ ÇIKIN LAN! YOKSA GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNDE YAPMAK ZORUNDA KALICAM!
ali : Açelya nazlıyı al çık burdan!
nazlı : Sensiz gitmem!
ali : Açelya hadi!
açelya : Hayır Ali! (doruğun yarasına baskı yaparak) Ayrıca Doruk yaralı!
doruk : Açelya Aliyi dinle! çık! ben tutarım yaramı!
ali : AÇELYA ÇIK DEDİM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Señorita (AlNaz)
Fanfiction📌Mucize doktor hayali sahne kitabıdır... ~AlNaz\ ~AçDor\ 📌Nazlı: Ben Ali'yi bırakmam bir daha asla bırakmam... 📌Ali: Ben seni bir kere buldum bir daha da bırakmam nazlı benimle evlenirmisin...