Eram in al 9-lea cer a doua zi. Simteam cum pluteam dea dreptul. Azi aveam zi libera fiindca era o parada la Universitate si spre bucuria mea participarea nu era obligatorie astfel pana la ora 11 am lenevit in pat, stand pe Instagram. Mama era in oras, Lucy la facultate astfel toata casa era a mea pentru cateva ore. Am dat muzica la maxim si am inceput sa dansez ca nebuna prin camera mea,tipand numele lui Erick in gura mare si topaind cand pe pat,cand pe covor. Peste 10 minute am cazut estenuata pe pat, razand. Am luat telefonul in mana,vrand sa il sun..dar nu stiam daca sa o fac sau nu. Nu voiam sa il deranjez..probabil era ocupat. Ranjesc si formez numarul,gandindu-ma ca pana la urma el m- a abordat deci nu se va supara daca il sun. Apas pe Apelare si astept,cu inima cat un purice. Din locul in care stateam puteam sa imi vad corpul in oglinda din oglinda. Parul meu era ravarsit dupa dansul de acum 5 minute, purtam un plover moale, matasos si lung, astfel nu mai aveam nevoie de pantaloni. Picioarele mele albe erau suple,defapt tot corpul meu avea o nuanta prea deschisa, doar obrajii mei rosiatici ieseau in evidenta. Zambeam in timp ce asteptam sa raspunda. La al 3-lea beep raspunde,iar inima imi sta in loc.
-Buna Erick,ii zic zambareata.
-Buna Emilia, ce surpriza mi-ai facut sunandu-ma.
"Ti-am zis ca o sa te caut"imi zic in gand.
-Ma bucur.Ne vedem azi?il intreb sfioasa.
-Aaa, da, ok, stii ce,hai la mine la servici acum, azi nu ai ore,nu?
-Nu am,se pare ca ai auzit de parada,rad eu. Dar am servici.
-Pot rezolva asta, tu doar vino aici,te astept,zice el cu o voce calda coplesitoare.
Inchid telefonul inca tremurand de emotie. Rasuflu adanc uitandu-ma la ecranul telefonului.
Ma ridic din pat, fac un dus rapid, ma epilez, imi usuc parul si il ondulez in bucle lejere, apoi ma duc si ma machiez,facandu-mi niste codite cu tus si un smokey-eyes folosind paleta Naked, favorita mea. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti, de blug, putin taiati si o bluza larguta prinsa in talie cu o curea din piele. Mi-am pus ochelarii de soare si m-am incaltat cu sandalele mele cu toc gros. Aratam impecabil, trebuia sa recunosc.
Ies din casa si dau aproape nas in nas cu un om imbracat la costum care ma privea degajat.
-Bu...na, ii zic eu putin iritata.
-Buna ziua,domnisoara. Domnul Hill mi-a zis sa va conduc personal la firma. Va rog sa ma urmati, zice el politicos arandand spre o masina neagra, Ferrari. Il urmez incantata dar confuza, nestiind de unde are el habar unde stau...defapt nu el,ci Erick, flebetea mea.
Am urcat pe scaunul din fata si in mai putin de 10 minute eram in fata cladirii, admirand-o in toata minunatia ei. Valetul a ramas la masina asa ca am intrat singura. Am luat liftul pana la ultimul etaj si am bocanit incet la usa. Am auzit cativa pasi inauntru si Erick deschise usa, iar eu am intrat in birou
-Buna, ii zic scotandu-mi ochelarii de pe ochi. Ce faci?
-Buna, vine el la mine si ma saruta. Oooh Doamne, simteam cum voi lesina! Ma saruta, chiar el! Ma cuprinde cu bratele si ma strange la pieptul lui. Cand ne vad drumul din imbratisare, ma priveste cateva secunde care au parut ani, admirandu-ma.
-Ce mai faci, te-a adus valetul in siguranta?
-Da, dar puteam veni si singura, pe jos..
-Nu prea cred, rade el si imi face semn cu mana, aratandu-mi imensul birou.
-Nu prea e multe de facut pe aici, asa ca vino incoace.
Ma trage de mana, facandu-mi semn spre o usa pe care pana acum nu o observasem. Intram si, ei bine, cred ca mi-au luat cateva secunde sa ies din soc. In fata mea se intindea o camera foarte mare, cu mobilier negru, o canapea, televizor, fotolii si un hamac. Pe o masa erau asezate fructe, sucuri si alte gustari. Televizorul, o plasma de ultima generatie, era pornit pe stiri, care se auzeau in surdina din cauza boxelor care redau o melodie linistitoare, care mi se parea cunoscuta.
-Iti place camera mea de odihna?rade el si face cativa pasi in incaperea fastuoasa.
-Deci aici chiulesti tu de la lucru?ii zic zambind si ma asez pe canapea, iar el langa mine.
-Sa spunem ca aici stau cand vreau sa ma relaxez, sa uit de stres si de alte probleme. Tu cum esti, ai ajuns bine aseara?
-Da, eram franta, am adormit imediat. Tu ce ai mai facut?
-Hmm, nu mare lucru, majoritatea angajatilor sunt la prezentarea de moda de la Universitatea ta, tu cumde nu ai mers?
-Mpai nu era participarea obligatorie si nu m-am dus.
As fi vrut sa ii zic ca nu am mers fiindca preferam sa stau aici, cu el, dar m-am abtinut.
Erick ma prinde brusc de incheietura, tragandu-ma langa el. Acum eram practic lipita de el, sanii mei fiind striviti de pieptul lui tare iar un picior de-al meu fiind suit pe coapsa lui. Am vrut sa ma dau in spate dar el ma tinea strans, dar delicat. Rasuflam intretaiat, privindu-l in ochi. El isi cobora mana incet pe spatele meu, analizandu-mi reactia. Ma prinde usor de solduri, asezandu-ma in bratele lui. Statea peste el, cu mainile pe umerii lui, si il priveam. Sincer era singurul lucru pe care il puteam face. Ochii lui ma fascinau, ma hipnotizau, Doamne...ma dadea pe spate tipul asta. Ma apropii usor si il sarut pe buze, iar el zambeste, bucuros ca ii raspund avansurilor. Buzele lui erau moi si catifelate iar dintii lui imi muscau usor buza de jos.
I-am cuprins capul in maini, simtindu-i parul fin printre degetele mele. El isi plimba alene mainile pe spatele meu, tragand usor de el. Ma intrebam pana unde avea sa ajunga asta..nu voiam sa fac nimic cu el, cel putin inca. Ma aseaza usor pe canapea si se pozitioneaza deasupra mea, intre picioarele mele. Ma saruta in continuare, de data asta mai senzual, limba lui jucandu-se cu a mea. Ma lasam in voia lui, fiind prea incitata ca sa protestez...desi nu stiam sigur daca voiam sa fac asta. Erick ma strange de coapsa mea goala si bronzata, lasandu-mi o urma rosie, in forma palmei lui. Ma arcuiesc iar el incepe sa ma sarute si mai cu foc,coborand usor cu limba pe gatul meu alb. Rasuflu adanc, fiind coplesita de aceste noi senzatii. Imi prinde sanii in maini, jucandu-sre cu ei prin bluza. Ma incolacesc cu coapsele in jurul lui dar brusc se opreste,lasandu-ma pe canapea si ridicandu-srle. Isi aranja cravata in timp ce ma privea intens, zicandu-mi:
-Nu ar fi prea potrivit sa o facem aici, eu zic sa vii la mine ineseara,ti-am promis ca iti arat unde stau, rade el.
-Bine.., zic eu fiind luata pe nepregatite.
Ma ajuta sa ma ridic si ma tine cateva clipe langa el, pentru a-mi recapata echilibrul.
-Pe la ce ora ai vrea sa vii?
-Pai nu stiu...8 e bine?
-Desigur,te va lua valetul.
-Nu mai bine imi spui unde stai si vin singura?
-Nu,cel mai bine te ia valetul meu .
-....zi-i sa ma ia din fata de la Gucci.
-Desigur, scumpa mea,dar mama ta ar trebui sa inteleaga ca esti fata mare de acum, zice cu un ton sarcastic Erick.
Defapt mama nu avea sa afle nimic..ii voi zice ca dorm la cineva..daca ar sti nu m-ar lasa sa ma incurc cu un bogatan cu fite mai mare decat mine.
Mai vorbim putin, apoi ii zic ca vreau sa plec sa am timp sa ma aranjez. Ma saruta pe buze apoi imi pune o cutie neagra in maini. Ma uit ciudat la el, dar imi spune sa o deschid acasa.
Ies din biroul lui, mirandu-ma si nefiind in stare sa zic nimic. Cred ca de abia am murmurat un pa.
Invitatia lui..ma luase prin surprindere...si cadoul lui....totul era prea complicat!