A doua zi nu s-a intamplat nimic deosebit, nici la Universitate,nici la practica. Seara pe la ora 8, am iesit cu vreo 3 colegi la un suc, la o terasa. Era foarte frumos afara, desi era iarna. Purtam un maieu si pantaloni scurti, dar ma simteam foarte confortabil.
Alice, prietena mea cea mai buna, statea langa mine, continuand sa vorbeasca prin mesaje cu prietenul ei, iar Cloe si Luke se sarutau, asa ca eu mi-am vazut de fresh-ul meu, simtindu-ma ciudat ca singura persoana cu adevarat singura de acolo. Mi-am scos si eu telefonul, intrand pe facebook dar desigur ca nu era nimic interesant acolo, asa ca mi-am aruncat frustrata telefonul pe masa si mi-am sprijinit capul cu mainile si am inchis ochii, oftand exasperata. Am simtit un bazait ca un vibrat si mi-am dat seama ca e telefonul meu. Probabil era maica-mea, mi-am zis.
Am luat telefonul de pe masa, vazand ca am un mesaj nou, dar nu aveam numarul salvat in agenda telefonica..oare cine era?
"M-am simtit foarte bine aseara. Sper ca te simti mai bine, imi pare rau ca nu te-am cautat mai devreme dar am avut foarte multa treaba. Poate mai iesim cat de curand.''
Prima data credeam ca a gresit numarul. Nu se putea asa ceva..Erick ma cautase, si avea numarul meu. Inima a inceput sa imi bubuie nebuneste si un ranjet stupid mi s-a asternut pe chip.
''Ma bucur ca te-ai simtit bine si scuze pentru ca am plecat atat de repede...si eu sper sa mai iesim.''
Am lasat telefonul pe masa, oftand adanc. Eram atat de stupefiata incat nu stiam cum sa reactionez. Sa ma bucur sau ce sa fac? Mintea imi zbura doar la el, la ochii lui ce oglindeau stelele, ca doua gauri negre pline de mister si de imprevizibil, la pielea lui bronzata, la corpul lui de model, la parfumul imbietor, seducator si nemaiintalnit, la tot ceea ce reprezenta el. Trebuia sa il vad din nou, aveam nevoie de el, voiam sa imi rasfat buzele cu buzele lui, voiam sa il simt, sa il ating...
Alice ma aduse la realitate cand ma intreba daca nu vreau sa mai comand ceva. M-am scuzat,zicand ca ma asteapta mama acasa.
Cand am ajuns, mama imi pregatea cina. Ma saruta pe frunte cand ma vazu, si ma invita la masa. Se aseza in fata mea, iar eu m-am mirat ca nu era si Lucy si mama ei la masa.
-Unde sunt fetele?intreb curioasa.
-Lucy s-a dus sa o conduca pe Amelia la aeroport. O urgenta de serviciu.
Am inceput sa mancam, si mi-am simtit telefonul vibrand, semn ca am primit un nou mesaj. Era de la Erick si eu aproape ca ma inecasem cu bucata de friptura.
-Ce e, Em, te-ai inrosit toata, zise mama.
-Nimic, ingan eu repede.
Pun telefonul pe masa fara sa citesc mesajul, de abia asteptand sa termin de mancat ca sa il citesc linistita in camera mea. Nu voiam ca mama sa afle de Erick, mai ales ca era foarte sceptica in privinta baietilor.
In 5 minute eram in camera mea, cu telefonul in mana. Deschid repede mesajul si-l citesc.
"Emilia, ai fi de acord sa ma insotesti la deschiderea noii colectii de moda, Black Accents? Maine la ora 7 dupa-masa, vei avea loc VIP, bineinteles, si nu te va costa nimic."
Daca acum as fi stat in picioare, probabil as fi cazut jos. Mi-am revenit repede, gandindu-ma la un raspuns.
"M-ai surprins placut cu aceasta propunere. Mi-ar placea sa te insotesc la prezentare. Unde ne vedem?"
Apas pe send si in cateva secunde telefonul meu bazaie din nou.
"Vin sa te iau de acasa la 6 jumatate."
Nu, nu de acasa. Mama ar muri daca ar afla ca ies cu cineva mai mare decat mine.
"Nu..mai bine hai sa ne vedem in fata la Gucci,e aproape de mine."