Episode 7

3.7K 257 312
                                    

Annyeong Daegu girls!

Parmaklarım kırıldı yazmaktan bir sürüüü yorum istiyorum,
kaoslu okumalar✌

Herkese hrrr tavşanına mrrr bir Taehyung 💅


"🔥BULTAOREUNE FİRE🔥"

🔫

"Jungkook iki dakika içinde hastanenin arkasında ol."

Taehyung, Yoongi'yi kucaklamadan önce son defa konuşmuştu. Çıkan anlaşmazlık ile çatışmaya giren iki tarafta da can kayıpları vardı. Ufak sıyrıklarla atlatan Taehyung şanslı olsa da Yoongi, o gün şanssızdı. Bacağından vurulan arkadaşını kolları arasına alarak motorun arkasına atıp hastaneye doğru yola koyuldu.

Herhangi bir sigortaları olmadığından hastaneye kayıt yaptırarak tedavi olamıyorlardı. Zaten hastaneye gitme taraftarı hiçbir zaman olmamıştılar. Özel doktorlar ile hallederken bu işi artık Jungkook devralmıştı.

Asistan olduğu hastaneye gizli gizli sokuyordu. Başka isimle giriş yaparak masrafları üstleniyordu.

Acil servisten Yoongi'yi aldıktan sonra gerekli işlemleri yaparak tedavi olmasını sağlamıştı. İlk zamanlar sorun olmayan bu davranışı hastane yönetimi tarafından fark edilmişti.

O gece, Jungkook her gün duyduğu cümleleri tekrar duymak için yöneticinin odasına girdi. "Senin gibi güzel kariyeri olacak bir doktor nasıl bir çeteyle takılabilir?"

"Onlar kötü biri değil efendim sade-."

"Babanın Şerif olması da mı seni korkutmuyor? O kirli işlerin arasında ne işin var senin kendine hiç mi acımıyorsun?"

Yardımcısı olduğu bay Lee'nin sözlerine karşı hiçbir şey demeden dinlemekle yetinmişti. "Başkanın oğluyla birliktesin sanırım."

Şokla açılan gözlerini dikti karşısındaki üstüne. Ardından başını eğerek kabul eder mırıltılar dökülmüştü ağzından. "Yanlış yapıyorsun Jungkook, hayatını mahvetmeye değmez. Aklın varsa şimdi uzaklaşırsın onlardan patronun değil bir abi olarak seni uyarıyorum." dedikten sonra eliyle kapıyı gösterdiğinde ayrılmıştı odadan.
...

"Jungkook bir sorun yok değil mi?" Çıkışın önünde tek ayağını duvara yaslayarak sigara içen Taehyung, yanına gelen sevgilisine doğru konuşmuştu.

"Hayır hiçbir sorun yok gece çıkışını yapıp eve götürürüz kalan tedaviyi evde yaparım."

"İyi ki varsın." diyerek yanağından öpmüştü Jungkook'u, aynı şekilde gülümseyerek cevap vermişti Jungkook.

Hiçbir sorun yok demişti, yarın aynı saatte sevgilisinin canıyla mücadele edeceğini bilmeden.

🔫

"Kim Namjoon ve adamları silah depomuzu patlatmışlar."

Sehun'un son cümlesinden sonra apar topar ayrılmıştık mekandan. Dakikalar içerinde vardığımız depomuzdaki görüntü ile dehşete düşmüştük.

Motorumdan indiğim an yere kapanıp ellerimle saçlarımı çekiştirmeye başlamıştım. "Sikeyim! Sikeyim mahvolduk!" Gözlerimin önünde mevcut mal varlığımız yanıyordu ve elimden hiçbir şey gelmiyordu.

Soobin'in ağlayarak söndürmeye devam ettiği mekana çevreden birkaç kişi katılmıştı. Bizimkiler de anında yetişerek yangın söndürücüler ve tazyikli suyla söndürmeye çalışıyordu.

Motorcycle club |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin