Hello yorobun bu bölümü cok seviyorum idşfşsşf
Mezardan cıktım smdi sebebi malum sahıs,,, mahwoldumm
Umarım keyifle okursunuz ben sınava calısmaya gidiyorum öpücüklerrr
Okey lets get it!
"Sex, money, feelings die"
¦YoongiAdımlarım benden bağımsız sürüklenmişti motoruma. Düşünme yetimi kaybetmiş gibiydim. Gerçi çok da düşünerek hareket eden birisi olmadım hiçbir zaman. Bu yüzden bana sormadan Jimin'e koşan ayaklarımı sorgulama gereği duymadım.
Sanki benden koparıp götüreceklermiş gibi asılmıştım gaza. Öfke damarlarımda turlarken ben bu kadar tepki göstermiş olmama ayrı sinirliydim. Sonuçta ben istemiştim böyle olmasını şimdi neden yapamıyordum?
Hem benden uzak dursun istiyorum, hem de baktığım her yönde onun yüzünü görmek istiyorum. Sanırım 'Taehyung' sendromuna yakalandım.
Jimin ile tanıştıklığımız çok eskiye dayanıyor, ilk gördüğüm gün hissettiklerim ile bugünkiler arasında tek bir fark vardı; daha da şiddetlenmesi.
Son kavgamızdan sonra Daegu'dan defolup gitmişti. Bir daha yüzümü görmek istemediğini, eğer karşısına çıkacak olursam da beni zevkle öldüreceğini söylemişti. Park Jimin bunu yapabilirdi, tabii karşısındaki kişi ben olmasaydım.
Şerefsizliği ile bilinen iş adamı olmasına rağmen tek doğrularını benim için kullandığını biliyordum. Sadece benim yanımda yalnızca 'Jimin' oluyordu. İşimizi zorlaştıran da buydu, gerçek kimliğini sanki hiçbir önemi yokmuş gibi silip atmaya razıydı benim için, ben değildim.
Ben Park Jimin kadar cesaretli değildim.
Yarınını düşünmeden hareket eden biri olmadım hiçbir zaman, her zaman garanticiyim bu hayatta. Öyle olmam gerekiyordu buna mecburdum. Uğruna kendimden bir şeyler feda etmek zorunda kaldığım işi 'aşk' saçmalığı yüzünden heba edemezdim.
Ben "Bir geleceğimiz olamaz." dedim o ise "Korkağın tekisin." dedi. İşte ayrıldığımız burada başladı.
Jimin ile sevgili değildik. Aşık hiç değildik. Birbiriyle atışmaktan zevk alan iki düşmandık.Peki düşmanlar sabah birbirine silah çekerken akşam sevişir miydi?
Taehyung'un ayarladığı mekanın kapısını kırarak girerken ne düşünüyordum bilmiyorum. Sadece yapmak istemiştim ve yapmıştım. Gerisi çok da önemli değildi.
Yugyeom üzerime atlayarak beni uzaklaştırmaya çalışırken ben içeriye doğru bakmaya çalışıyordum. "Bıraksana lan beni seninle bir derdim yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcycle club |Taekook
FanficDaegu'yu yaptığı silah ticareti ile hakimiyeti altına alan çete lideri Kim Taehyung, çetesi ve sevgilisi Jeon Jungkook arasında kalmıştı, seçim ise ona ait değildi. "Sevişip dünyayı verdik ateşe." [Argo, cinsellik ve şiddet içeriklidir] ৳10.05.21৳ ৳...