Keyifli okumalar!
Bölüm şarkısı: Emir Can İğrek- Sapa
🌻💞
Zar zor uyuduğum uykumdan, su içmek için kalktım.
Şifonyerde olan suyum bitmişti. Çalar saatime baktığımda, saatin gecenin 4'dü olduğunu gördüm.
Yorganımı üstümden attım, ayağa kalktım. Mutfağa doğru yürüdüm ve bir bardak su içtim.
Daha sonra tekrar odama yürüdüm. Esneyerek yatağıma uzanacaktım ki şifonyerde duran, sessizde olan telefonuma baktım. Telefonumu elime aldım, bildirim gelmişti.
Mesajları okumaya başladım.
Yamaç mesaj atmıştı, 'sonra silerim' demişti ama ben, o silmeden görmüştüm.
Yamaç'ın ailevi problemleri mi vardı?
Gerçi, normal bir çocuk değildi ki. Ne bekliyordum?
Telefonu bıraktım, sabah mesajları okuduğumu belli etmeyecektim. Zaten uygulamadaki son görülmem ve mavi tikim kapalıydı. Okuduğumu anlamazdı.
Yüzüne vurmak istemiyordum, çünkü benim yüzüme vurulunca ben de kendimi iyi hissetmiyordum.
Yamaç Saral.
Onunla konuşunca eğleniyordum. Her ne kadar mesajlarımda bunu belli etmesem de onunla konuşmak iyi geliyordu.
Geçmişinde gizliyim.
Sen o kızsın, Ayça İlbey.
Nasıl geçmişimde gizli olabilirdi? Aklım almıyordu.
Çocukluk arkadaşım değildi. Hatırladığım kadarıyla hayatım da daha önce Yamaç diye birini tanımamıştım.
Neyse, elbet bir gün öğrenecektim.
💫
Gözlerimi yavaşça araladım, hâlâ uykum vardı.
Saat 10.04'dü. Dün akşam Yamaç'ı düşünürken uyuya kalmıştım.
Neyse ki bugün olan derslerim öğlenden sonraydı. Yeniden uyumaya çalışırken aklıma gelenle telefonumu elime aldım.
Yamaç mesajları silmişti.
Mesajları okuduğumu ona belli etmeden mesaj attım.
Ayça: Ne yazıp, sildin?
Yamaç | Çevrim içi
Yamaç: Günaydın çiçeğim.
Ayça: Günaydın.
Yamaç: Nasılsın?
Ayça: İyiyim.
Ayça: Sen nasılsın?
Yamaç: Bende iyiyim, yaşayıp gidiyorum.
Yamaç: Neyse, sonra konuşalım çiçeğim.
Yamaç: Olur mu?
Ayça: Olur, sonra görüşürüz.
💫
Sonuncu dersimden sonra, amfiden çıktım. Kampüsün çıkışına yürüyüp, öğrenci kartımı okutup üniversiteden dışarı çıktım.
Beni almaya gelen babamın arabasına bindim. Annemin vefatı ikimizi de yıkmıştı, haliyle babamla aramıza da biraz soğukluk girmişti.
"Günün nasıl geçti?"
"İyiydi, senin ki?" dedim.
"Benim ki de iyiydi."
Bir iki cümleden oluşan diyaloğumuz bittikten bir süre sonra eve geldik.
Yemek yedikten sonra, sıcak bir duş aldım. Daha sonrada biraz dizi izleyip uyumuştum.
🌻💞
Kitapta ki Texting olmayan ilk bölüm ndkxmsxksj
Şimdilik hoşçakalın çiçeklerim. 🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYÇA | Texting ✓
Teen FictionÇilekli lolipop grubuna eklendiniz. ••• (texting - tamamlandı) YN: Küfür ve argo var, rahatsız olanlar geri tuşuna basıp çıkabilirler. Lütfen, karakterlerime küfür edecekseniz hiç okumayın. Bu kitaptaki herşey hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar...