2.8

35.8K 2.1K 170
                                    

Keyifli okumalar!

Bölüm şarkısı: Kahraman Deniz- Uzak Gelecek

🌻💞

Yamaç'tan

Ayça'nın babasının vefatından 5 saat sonra

"Sonra da prenses, kurbağayı öpmüş. Kurbağa, bozulan büyüyle yakışıklı bir prens olmuş." Göz devirdim.

"Aman yakışıklı olmasa üzülürdük, di mi Defne?" dedim son cümleni söylerken.

"Defne?"

Başımı Defne'ye çevirdim.

Okuduğum masaldan dolayı uyumuştu.

Saat 22.00'dı.

Düzenli nefes alıyordu. Kitabı yatağın yanında ki etajere koydum. Yataktan kalktım ve mutfağa girdim.

Mutfak sandalyesine oturdum, telefonumu çıkarttım. Galerimden Ayça'nın fotoğrafını buldum.

Derin bir iç çektim.

Çok güzeldi.

Yeşil gözleri, kumral saçları vardı.

Cebimde ki sigaramı ve çakmağını çıkarttım. Önceden içmezdim, şu son olaylar yüzünden sigaraya başlamıştım.

İki dal içtikten sonra, biraz daha oturdum.

Daha sonra ayağa kalktım ve Defne'nin yanına gittim.

Yarın hastahaneye gitmemiz gerekiyordu. Annemlerin boşanması, benim Ayça'dan ayrılmam derken onu biraz ihmal etmiştim.

Umarım, sağlık durumu kötüye gitmemiştir.

Umarım...

💫

Ertesi gün

Hastahaneye gelmiştik.

"Abi? Neden geldik buraya?"

"Abicim, ameliyattan çıkalı çok olmadı. O yüzden sağlık durumlarına baktıracağız." diyr Defne'ye bunu açıkladığımda başıyla onayladı.

İçimde kötü bir his vardı.

💫

"Yamaç bey, özel olarak konuşsak olur mu?"

Başımla onayladım. "Eğer vaktiniz varsa bahçeye çıkalım, Sahra Hanım."

"Tabii ki,"

Bahçeye çıktığımızda, Sahra Hanım hemen konuya girdi.

"Defne'nin durumu iyiye gitmiyor Yamaç Bey."

Kaşlarımı çattım. Ne demek iyiye gitmiyor?

"Nasıl yani?"

"Nakil için daha çok küçüktü ama buna rağmen tedaviye başladık. Çünkü nakil olmazsa Defne ölecekti."

Başımla onayladım.

Devam etmekte zorlanıyor gibiydi.

"Anne- babasının boşanması da onu derinden etkilemiş. Belki size belli etmiyordur ama kendisi de durumunun iyiye gitmediğini fark etmiş."

"Daha açık konuşur musunuz?" dedim.

"Şöyle ki, az önce tedavi değerlerini incelerken, Defne yanımdaydı. Bana, 'Ben ölecek miyim?' dedi."

Yutkundum.

"Peki..." deyip sustum. Devamına dilim varmıyordu.

"Siz Defne'ye ne cevap-"

"Merak etmeyin, ona öleceğini söylemedim."

Tekrar yutkundum. Defne, bahçede ki çocuk parkında salıncakta sallanıyordu.

"Peki, o gerçekten ölecek mi?"

"Maalesef, değerleri o kadar düşük ki, hâlâ yaşaması bile mucize. Bugünden sonra müşaade altında kalması gerekiyor."

Derin bir nefes alıp, verdim.

Bir çiçeğimi daha kaybedemezdim.

🌻💞

Biraz kısa bir bölüm oldu, biliyorum ama atmak istedim.

Şimdilik hoşçakalın çiçeklerim. 🌻

AYÇA | Texting ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin