!Házasági Évfórduló!

1.2K 34 4
                                    

Taehyung:

- Szerelmem, kicsim, bébi, ébresztő.- lágy csókokra ébredtem. Imádom amikor így kelt, ilyenkor azt érzem, hogy bárcsak így maradnunk örökké. Drága férjem még mindig lágy csókokat hagy arcomon, ami nagyon jó érzés. Mocorogni kezdek ezzel tudtára adva, hogy már ébren vagyok.

- Jó reggelt férjecském.- mosolyog rám azzal az imádni való nyuszi mosolyával.

- Jó reggelt nyuszim.- rekedtes hangomon még én is meg lepődtem. Jungkook szerelmesen nézett, majd lassan hajolt le, hogy egy reggeli csókban részesítsen. Imádom az ajkait, olyan jó puhák, és finomak. Jó mondjuk Jungkook minden porcikája finom.

Lassan és szerelmesen csókol, de én többet akarok. Tarkójára fogva húztam még közelebb magamhoz, és gyorsítottam a tempón. Jungkook bele mosolygott a csókba, majd kezét pólóm alá vezetve kezdte el simogatni oldalam. Én sem tétlenkedtem, szerelmem pólójába vezettem mindkét kezemet, és simogatni kezdtem felsőtestét, szinte mindenhol. Jungkook combomba markolva rakta terpeszbe lábaimat, és férkőzött oda. Egyből meg éreztem merevedését nekem nyomódni, ami meg mosolyogtatott, és egyben büszke is vagyok mert ez miattam van, nem más kis kurva miatt.

- Egy kis csóktól már áll a farkad Kookie?- válltam el tőle pár centire. Ártatlanul néztem az Ő csillogó sötét gyönyörű szemeit. Ami most ha lehet már rég fel falt volna velük, Jungkook csak lentebb hajolt és meg állt ajkaimtól pár centire, perverzen mosolyogva.

- Ez miattad van bébi, mert olyan gyönyörű vagy, hogy elég csak annyi, hogy rám mosolyogj már áll a férjed farka.- olyan közel volt, hogy éreztem leheletét. Szavai a szívemig hatoltak, imádom amikor ilyeneket mond. Hirtelen csókolt meg és lökött egyet csípőjével, ezzel belőlem ki csalva egy nyögést bele a csókunba.

- Ahogy el nézem te sem vagy már valami nyugalmi állapotban.- győztes mosoly jelent meg arcán. Szemforgatva húztam Őt vissza magamra, egyből viszonozta csókomat, és Ő is gyorsabbra váltott. A csókot meg szakítva tért átt nyakamra és azt kezdte el lágyan csókolgatni, de ezt is hamar meg unva szívta meg erősebben érzékeny bőrömet. Sóhajtozni kezdtem a kellemes érzésre, Kookie hajába vezetve kezemet húztam Őt még közelebb magamhoz, míg másik kezemmel a hátát simogattam.

Pólója aljátt kezdtem el húzni feljebb, Ő vette a célzást és le kapta magáról. Még ennyi év után is lázba hoz ha csak meg látom a ki dolgozott felső testét. Olyan jó, és izmos, és szép, hogy ahhh ez az ember egy isten, én mondom.

- Na mi az bébi? Ennyire tetszem?- büszkén bámul le rám, én meg csak itt fekszem mint valami hülye és a testét bámulom, ami az enyém!

- Igen nagyon.- húztam vissza, és fordítottam helyzettűnkön így én kerültem fölé. A pólómat le kapva magamról dobtam el valamerre és már minden figyelmem az övé volt. Szinte téptük egymás ajkait, majd átt tértem nyakára, hogy én is csináljak rá pár foltot.

A nyakától haladtam minél lentebb, kulcscsontját is meg harapdáltam, szívtam, erre a tetemre már hangot is adott. Minden mozdulatommal meg álltam, mert imádom amikor Jungkook allatam nyög, mert ez nagyon ritka, most sem értem miért engedi, hogy én irányítsak.

Szemeibe néztem amik csak úgy csillogtak a vágytól, és a szerelemtől, amit irántam érez. Mindig így néz rám, ilyen szerelmesen, és én minden nap minél jobban szeretem Őt. Vissza másztam fölé, arcára simítottam, és egy szerelmes csókba forrtunk. Lassan és érzelmesen ízleltük egymás ajkait, Jungkook csípőmre fogva húzott még jobban magára, és így tagjaink össze értek, mire mind ketten a csókba sóhajtottunk.

- Szeretlek Kookei, az életemnél is jobban.- válttam el tőle, és homlokomat az övének döntve csukott szemekkel, leheltem szavaimat az Ő ajkaira.

𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now