!Kiéhezett Ribanc!

546 21 2
                                    

- Inni akarok!- jelentette ki Chim miközben zártuk be a kávézót. Ma egésznap duzzogott, és ideges volt. Biztos van valami baj, olyankor hív el inni, mert nem nagyon szokása be rúgni.

- És Yoongs?- kérdeztem rá szerelmére, mert Yoongi nem az a típus, hogy csak úgy el engedi Chimet akárhova egyedül. Igaz, hogy most velem van, de Yoongi-nál még ez se számít.

- Kit érdekel. Bassza meg magát!- és itt minden leesett. Össze vesztek, Yoongival. Vagy meg haragudott rá valamiért, azt nem tudom pontosan, de biztos hyunghoz van köze, Chim duzzogásának.

Nem szóltam semmit. Be szálltunk az autómba, és valami bár fele vettük az irányt. Majd ott ki önti nekem a szívét barátom.

Meg nekem is jól esne már egy kis alkohol, Kook biztos nem engedne el ha szólnék neki, ezért én sem szólók. Kell egy kis szórakozás a legjobb barátommal, mint régen. Meg inni is akarok.

Hogy miért? Egyre bizonytalanabb vagyok Kook-all kapcsolatban. Mert az egyik nap, mikor le mentem a nappaliba, el kaptam, hogy telefonon beszélget valakivel.

Nem hallottam sokat, de az hamar leesett, hogy férjem nagyon ideges.

"Meg mondtam neked, hogy ne hívogass engem, főleg nem itthon. Miért nem érted meg, hogy én Taehyungot szeretem bazd meg".

Ennyit hallottam, és rá is csapta a telefont.

Nem tudom, hogy mit gondoljak. A telefonban azt mondta, hogy engem szeret, ami meg nyugtat egy kicsit, de akkor se hagy nyugodni valami.

Ha ezt mondta a telefonban, annak az akárkinek, akkor az azt jelenti, hogy valakinek nagyon tetszik az ÉN férjem, és el akarják venni tőlem.

Ezért is nem akarok rá kérdezni Kook-nál, ha tényleg engem szeret, akkor ellen áll a csábításnak, és hűséges marad. Meg ha nem, akkor soha nem szeretett engem igazán.

És azért vagyok bizonytalan mert ismerem Kook régi énjét, és tudom, hogy nem tud ellen állni ha valaki el akarja csábítani a fejét, ez a gyengéje.

Imádja ha ki mutatják neki, hogy mennyire oda vannak érte, De azzal nyugtatom magam, hogy Ő már nem ilyen, és már csak én kellek neki.

- Tae, szerintem ez a hely jó lesz.- szólalt meg, Chim és egy bár fele mutatott.

Le parkoltam és már mentünk is. Egyből a bárpultot céloztuk meg, és inni kezdtünk. Én lassan kezdtem és csak egy sojut rendeltem, de barátom ezt nem így gondolta, és kezdésből le húzott egy Whiskyt.

Nem szóltunk egymáshoz, és nem is akartam kérdezősködni, vártam, hogy magától kezdjen el beszélni, ami egy pár pohár után be is következett.

- TaeTae, azt hiszem, Yoon már nem szeret engem.- hangja halk volt, de nem annyira, hogy én ne halljam.

Olyan szomorúan mondta, hogy még az én szívem is fájdalmasan dobbant egyet. Támogatóan a hátára simítottam, hogy jelezzem, én itt vagyok neki, és rám bármikor számíthat.

- Ezt meg miből veszed, Chim? Hyung szeret téged.- kérdeztem rá óvatosan. De próbáltam nyugtatni is, mert biztos vagyok benne, hogy Yoongi mindennél jobban szereti párját.

- Pár napja le se szar engem, és ha hozzá szólok durva velem, és mindig el utasít. Meg mostanában sokszor jár el otthonról, és mikor rá kérdezek, hogy hól volt, mindig ideges lesz, és durván hozzám vágja, hogy semmi közöm hozzá.- nem hittem a füleimnek. Yoongi soha nem szokott így viselkedni Jiminnel, mindig gyengéd vele, mert ő is tudja, hogy Jimin elég önbizalom hiányos.

𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now