!Gyönyörű Reggel!

525 20 4
                                    

- Mi ah....- szemeimet nyitogadtam, mert úgy éreztem, hogy forróság van, annyira izadtam.

Majd meg éreztem egy nagyon kellemes érzést. És ekkor realizáltam, hogy mi is van. 

- Kookh, mit csinálszh?- néztem lábaim közé, aholis az én férjem épp a farkamon munkálkodott ajkaival. 

Nem válaszólt, csak gyorsított a feje mozgásán. Én meg már ki voltam, annyira jól esett ez most nekem. Az este sem kaptam meg, és most ez duplán annyira jó érzés.

Fejemet a párnák közé nyomva élveztem ahogy Kookie a farkammal játszadozik. Pár perc múlva, a hajába túrtam, és jobban magamra húztam, hogy tudja mindjárt átt lépem a gyönyör kapuit. Vette a célzást, és tövig el nyelt engem, majd ott is hagyta a fejét. Nekem meg itt lett végem.

- Ah, Jungkookh.- nyögtem a nevét hosszasan. Szerelmemre néztem, aki készségesen nyelte le ondómat. Alsó ajkán végig nyalt, majd felém tornyosult.

- Imádom amikor így keltesz.- néztem szemeibe, és dús fekete tincseibe is bele túrtam. Még mindig hevesen vettem a levegőt. De meg is értem, ez az ember csodákra képes az ajkaival, én mondom.

- Tudom.- mosolygott rám, majd ajkait az enyémnek nyomta. Pilláimat le csukva viszonoztam heves csókját. Lábaimat köré fontam így meg éreztem kemény tagját. 

Gondolva egyet emeltem meg egy kicsit a csípőmet, hogy közénk tudjak nyúlni, ami sikerült is. Férjem tagjára simítottam, amire egyből egy sóhajjal reagált. Majd be nyúltam alsójába, és kezembe vettem nem kicsi péniszét.

- Ah, Taeh.- sóhajtott mikor mozgatni kezdtem kezem, és ezzel a csókunkat is meg szakította. Tarkójára fogva húztam vissza magamra, és gyorsítottam kezem munkáján. Kook már nem tudta viszonozni a csókot, és nyakamba hajtva fejét hallkan nyögdécselt. 

A nyakamat csókolgatta, és harapdálta, aminek biztos, hogy ott marad a helye, amit nem bánok. A csípőjét fel-fel lökte, innen tudtam, hogy mindjárt el fog menni. 

Gyorsabban kezdtem el neki verni, amitől már ki volt, és, hogy tompítsa nyögéseit a nyakamba harapott, és úgy bújt hozzám még jobban.

- Ahh, Bébih.- nyögött közvetlen a fülembe. Hangjára be hunytam pilláimat, mert ez a nyögés rám is nagyon izgatóan hatott.

Miközben nyögött meg éreztem élvezetét kezemen le folyni. Rántottam még rá párat, majd ki húztam kezem alsójából, és ami a kezemen maradt sperma szépen a pólójába kentem.

- Ne már, Taeh. Ezt most mér?- nézett rám durcásan, és le kapta magáról a koszos ruha darabot. Nevetve ültem fel és ezzel a mozdulatommal azt értem el, hogy az ölébe kerültem, mert még mindig a lábaim között volt.

- Azért mert olyan rossz büntit kaptam az éjjel.- vigyorogtam rá. És ahogy most visszagondoltam több minden be ugrott. Jimin. Yoongi.

Úristen, vajon mi van velük? Veszekedtek az éjjel, vagy ki békültek. Emlékszem, hogy Chim panaszkodott Hyungról, és pár óra múlva Yoongi meg is talált minket.

Meg az is, hogy férjem nagyon dühös volt rám, Én meg......én meg rá másztam, és azért könyörögtem neki, hogy dugjon meg. Ahogy ezek eszembe jutottak arcomat kezeimmel el takarva rejtettem el piroskás arcom, Kook elől.

- Na, mi a baj Életem?- nyúlt kezeimért, hogy el vegye azokat arcomtól. Fejet rázva adtam tudtára, hogy nincs semmi, és ki száltam az öléből, hogy fel öltözhessek.

- Akkor sem kellet volna, hogy a ruhámba kend. Bár amúgy is te szoktál mosni.- gondolkodott el, én meg szemet forgatva túrtam tovább a szekrényem, hogy valami el viselhetőt agaszak magamra.

𝐼 𝐹𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 •𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤• ✔️Where stories live. Discover now